Foto: Martina N.
ID 604725

Martina N. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Malešice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kyje + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Chodov + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Uhříněves + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hostivař + 1 km ochota dojíždět Mapa Úvaly + 25 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

COPTH - centrum odborné přípravy technickohospodářské

Management obchodu ekonomiky a služeb

1997 – 2001SŠ s maturitou

Praxe 23 let a 5 měsíců

JU*********.o.

Člen IT oddělení, Provozní i osobní asistentka, recepční a správa firemní hotovosti a výdej zboží

březen 2003 – dosud 21 let a 9 měsíců

Podpora IS: • jako člen IT oddělení se podílím na všem, co skrz IT prochází • nastavování nových funkcionalit systému, jejich vývoj, implementace, testování, stejně tak jako vylepšování stávajících • tvorba testovacích scénářů, koordinace testování napříč společností • správa a obsluha několika tiketovacích systémů jak interních, tak dodavatelských Provozní asistentka: • tester – testování při spouštění nových projektů, implementace inovací a zdokonalení systémů • správa vlastního projektu včetně úpravy webových stránek • zpracování a aktualizace interních dokumentů, pravidel a postupů • zpracování statistik a analýz • přispívání a autorizace článků ve firemním časopise • správa a úprava informačních systémů • prezentace a komunikace s veřejností • vytváření a rozesílání písemné komunikace pomocí hromadné korespondence a kom. modulu • zákaznický servis, objednávky a fakturace Organizační podpora a účast na denních i vícedenních školeních mimo firmu a zajištění koordinace na místě. Příprava podkladů na schůzky a školení. Práce s interními systémy, jejich rozvoj a úprava, atd. Recepční: • zajišťování chodu recepce, administrativní podpora firmy • příjem a výdej přijaté a odchozí pošty, zajištění kurýrních služeb • vyřizování telefonátů, vítání návštěv, zajišťování občerstvení a dárků • kontrola úklidu, rezervace zasedacích místností atd. Správa firemní hotovosti a výdej zboží • hmotná zodpovědnost za svěřený obnos, platby kartou • fakturace a inkasování výdejek zaměstnanců • správa peněz v organizaci, finanční transakce v účetním systému Money S5 • vyplácení peněz zaměstnanců za služební cesty a jiné výdaje • výdej objednávek zákazníkům • správa a odpovědnost za vystavené zboží • objednávání a výdej kancelářských potřeb a péče o kancelářskou techniku, atd.

BD*****ova

Místopředseda SVJ a člen BD

2014 – 2020 6 let a 6 měsíců

V těchto pozicích jsem zajišťovala kompletní chod SVJ a BD, svolávání schůzí, tvorba programu, rozúčtování nákladů členů SVJ, komunikace s dodavateli, vyhledávání firem pro renovaci a následná komunikace, zajištění fakturace, kontrola odvedené práce a nákladů. Komplexní zajištění revitalizace domu za 23 mil. Kč atd. Komunikace s vlastníky, denní řešení problémů, dotazů, požadavků a spousta dalšího.

Ho*****deo

Recepční v administrativě

2003 – 2003 6 měsíců

Ubytování hostů, chod recepce, hlídání úklidu pokojů, správa pokladny

*******cko

Au - pair

2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců

Starost o domácnost a malé dítě

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

Money S5Pokročilý

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Komunikační dovednosti

březen 2023

Administrativní komunikace

2014

Excel

2013

Zájmy

Rodina, lyžování, cyklistika, zahrádka Něco o mě: Jsem komunikativní, schopná, výřečná, technický typ, zodpovědná, pečlivá, dochvilná. Nic není problém, vše se dá nějak vyřešit, pokud spolu lidé umějí a chtějí komunikovat. Ráda se při práci zasměji a nemusím sedět 8 hodin u PC. Jsem upřímná, týmová hráčka i samostatná a dotahuji věci do konce. Mám ráda výzvy a učit se novému. Uvítala bych smíšený kolektiv fajn lidí.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45