M. N. , životopis 604725
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Malešice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kyje + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Chodov + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Uhříněves + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hostivař + 1 km ochota dojíždět Mapa Úvaly + 25 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Facility Manager Konzultant v mediích, reklamě, PR Obchodní asistent Produkční Produktový manager Specialista marketingu Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
COPTH - centrum odborné přípravy technickohospodářské
Management obchodu ekonomiky a služeb
1997 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 6 měsíců
JU*********.o.
Člen IT oddělení, Provozní i osobní asistentka, recepční a správa firemní hotovosti a výdej zboží
březen 2003 – dosud 21 let a 10 měsíců
Podpora IS: • jako člen IT oddělení se podílím na všem, co skrz IT prochází • nastavování nových funkcionalit systému, jejich vývoj, implementace, testování, stejně tak jako vylepšování stávajících • tvorba testovacích scénářů, koordinace testování napříč společností • správa a obsluha několika tiketovacích systémů jak interních, tak dodavatelských Provozní asistentka: • tester – testování při spouštění nových projektů, implementace inovací a zdokonalení systémů • správa vlastního projektu včetně úpravy webových stránek • zpracování a aktualizace interních dokumentů, pravidel a postupů • zpracování statistik a analýz • přispívání a autorizace článků ve firemním časopise • správa a úprava informačních systémů • prezentace a komunikace s veřejností • vytváření a rozesílání písemné komunikace pomocí hromadné korespondence a kom. modulu • zákaznický servis, objednávky a fakturace Organizační podpora a účast na denních i vícedenních školeních mimo firmu a zajištění koordinace na místě. Příprava podkladů na schůzky a školení. Práce s interními systémy, jejich rozvoj a úprava, atd. Recepční: • zajišťování chodu recepce, administrativní podpora firmy • příjem a výdej přijaté a odchozí pošty, zajištění kurýrních služeb • vyřizování telefonátů, vítání návštěv, zajišťování občerstvení a dárků • kontrola úklidu, rezervace zasedacích místností atd. Správa firemní hotovosti a výdej zboží • hmotná zodpovědnost za svěřený obnos, platby kartou • fakturace a inkasování výdejek zaměstnanců • správa peněz v organizaci, finanční transakce v účetním systému Money S5 • vyplácení peněz zaměstnanců za služební cesty a jiné výdaje • výdej objednávek zákazníkům • správa a odpovědnost za vystavené zboží • objednávání a výdej kancelářských potřeb a péče o kancelářskou techniku, atd.
BD*****ova
Místopředseda SVJ a člen BD
2014 – 2020 6 let a 6 měsíců
V těchto pozicích jsem zajišťovala kompletní chod SVJ a BD, svolávání schůzí, tvorba programu, rozúčtování nákladů členů SVJ, komunikace s dodavateli, vyhledávání firem pro renovaci a následná komunikace, zajištění fakturace, kontrola odvedené práce a nákladů. Komplexní zajištění revitalizace domu za 23 mil. Kč atd. Komunikace s vlastníky, denní řešení problémů, dotazů, požadavků a spousta dalšího.
Ho*****deo
Recepční v administrativě
2003 – 2003 6 měsíců
Ubytování hostů, chod recepce, hlídání úklidu pokojů, správa pokladny
Ně*******cko
Au - pair
2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců
Starost o domácnost a malé dítě
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Komunikační dovednosti
březen 2023
Administrativní komunikace
2014
Excel
2013