A. L. , životopis 1039734
Představa o práci
Kde hledám práci
Jičín + 25 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa Poděbrady + 10 km ochota dojíždět Mapa Nymburk + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Event Specialist Nákupčí Office manager Pokladní Prodavač Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan
Transportation Management and Traffic Control
září 2008 – červenec 2014Vysokoškolské
Praxe 16 let a 2 měsíce
Zá*********.s.
Číšník/servírka
říjen 2022 – dosud 2 roky
Obsluha hostů restaurace.
LO*******.o.
product operator
březen 2022 – září 2022 7 měsíců
Kontrola vypěněných a kašírovaných dílů pro AUDI Q3 (loketní opěrky, podokenní díly). Repasování pěnových dílů pro AUDI Q3. Hlídání a kontrola kvality. Rozdělení práce.
LL*******eel
Manažer prodeje
listopad 2018 – březen 2022 3 roky a 5 měsíců
-příprava smluv na prodej produktů pro zákazníky na Ukrajině a v evropských zemích; -obchodní jednání а pracovní schůzky; -příprava obchodních nabídek, obchodní korespondence se zákazníky; -údržba databáze zákazníků; -studené hovory; -správa objednávek od okamžiku uzavření smlouvy až do okamžiku expedice zboží; -vyřizování reklamací, vrácení nebo výměna zboží.
Dn*******vod
Manažer lidských zdrojů
duben 2016 – září 2018 2 roky a 6 měsíců
-vyhledávání a výběr personálu, obsazování volných míst dle požadavků strukturálních divizí (research, recruitment); -vedení všech fází rozhovorů; -kontrola a hodnocení uchazeče ve zkušební době; -dotazování personálu, analýza a vývoj opatření k motivaci práce; -organizace firemních akcí, jednání pro zaměstnance a klienty společnosti (team-building); -pomoc při řešení konfliktních situací mezi zaměstnanci firmy; -udržování, naplňování a aktualizace databáze uchazečů a zaměstnanců společnosti; -zveřejňování volných míst na pracovních stránkách a v sociálních sítích. Účast na veletrzích práce, práce se vzdělávacími institucemi.
že*********ice
Vedoucí personálního oddělení
duben 2011 – duben 2016 5 let a 1 měsíc
-příprava personálních zpráv. Vypracování příkazů k přijetí, propouštění, převedení na jinou pozici v souladu se zákoníkem práce Ukrajiny. Personální plánování; -vedení časového listu, standardizace pracovní doby, rozvrhová povinnost pro zaměstnance podniku na měsíc, čtvrtletí, rok.; -práce s databází, provádění všech typů zakázek na personál.
Re*******nit
barman, servírka
červen 2008 – únor 2011 2 roky a 9 měsíců
-obsluha hostů restaurace.
Jazyky
češtinastředně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
IT Recruitment
-methods of personnel search; -resources for finding candidates; - conducting interviews; - сompetent compilation of vacancies.
červenec 2017