Iveta K., MBA 49 let , životopis 713814
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
HR ředitel / manažer Kouč Project manager organizačně-ekonomický Specialista HR marketingu Specialista pro rozvoj a vzdělání Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
ESMA, Escuela Superior de Marketing y Administración
Management
2003 – 2006Vysokoškolské
Univerzita Hradec Králové
Finanční management
1999 – 2002Bakalářské
VOŠ České Budějovice
Bankovnictví
1996 – 1998Vyšší odborné
Státní jazyková škola, Stolberg, Německo
bez zaměření
leden 1994 – červen 1994Základní
Obchodní akademie, Beroun
Ekonomika a podnikání
1989 – 1993SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 11 měsíců
Ma*****.s.
Chief HR OfficerCZ/SK/HU
březen 2024 – říjen 2024 8 měsíců
Vývoj a implementace HR strategií, které podporují vizi, hodnoty a dlouhodobé cíle společnosti. Dohled nad získáváním talentů, onboardingu a udržováním zaměstnanců s cílem přilákat a rozvíjet různorodou a výkonnou pracovní sílu. Vedení iniciativ pro řízení výkonnosti a rozvoj talentů, poskytování koučinku a podpory manažerům i zaměstnancům. Návrh a realizace programů zapojení zaměstnanců, zajištění pozitivního pracovního prostředí a silné firemní kultury. Dohled nad programy odměňování a benefitů, zajištění jejich konkurenceschopnosti, spravedlivosti a souladu s cíli společnosti. Vedení HR analýz a reportingu, poskytování poznatků k podpoře rozhodování a zlepšení HR procesů. Sledování a zajištění souladu s pracovním právem a předpisy, snižování HR rizik pro organizaci. Spolupráce s vedením společnosti na sladění HR strategií s obchodními cíli a podpoře kultury inovací a neustálého zlepšování. Dohled nad agendou Office managementu společnosti.
Gr*********.o.
HR Director
srpen 2020 – březen 2024 3 roky a 8 měsíců
kompletní zastřešení HR agendy řízení HR týmu; zastupování skupiny při jednáních s třetími stranami a orgány veřejné správy v oblasti personalistiky; vypracování a řízení personální politiky všech společností skupiny; strategické plánování lidských zdrojů ve spolupráci s vedením společnosti a příslušnými manažery jednotlivých odborů a oddělení; tvorba a realizace zásad zaměstnanosti a pracovněprávních vztahů; tvorba postupů a metod náboru (včetně marketingových aktivit, employer brandingu apod.); plánování a realizace rozvoje a vzdělávání zaměstnanců; vypracování odměňovacích, motivačních a hodnotících postupů; zodpovědnost za řádné vedení pracovněprávní dokumentace dle platných právních předpisů a mzdového účetnictví; zajišťování a zprostředkování poradenství v oblasti zákoníku práce, pracovních smluv a další personální agendy; zodpovědnost za nastavení a realizaci firemní komunikace - podpora otevřené a proaktivní kultury ve firmě, zprostředkování komunikace mezi zaměstnanci a vedením společnosti
Au*******.o.
HR manažer CZ/SK
březen 2017 – 2020 3 roky a 10 měsíců
kompletní zastřešení HR agendy pro cca 650 zaměstnanců 10 českých a slovenských společností (5 retailových, 2 nemovitostní, 1 servisní a 2 importérské); řízení HR týmu - 3 HR specialisté, 1 skupinový školitel a 2 mzdové účetní); zastupování skupiny při jednáních s třetími stranami a orgány veřejné správy v oblasti personalistiky; vypracování a řízení personální politiky všech společností skupiny; strategické plánování lidských zdrojů ve spolupráci s vedením společnosti a příslušnými manažery jednotlivých odborů a oddělení; tvorba a realizace zásad zaměstnanosti a pracovněprávních vztahů; tvorba postupů a metod náboru (včetně marketingových aktivit, employer brandingu apod.); plánování a realizace rozvoje a vzdělávání zaměstnanců; vypracování odměňovacích, motivačních a hodnotících postupů; zodpovědnost za řádné vedení pracovněprávní dokumentace dle platných právních předpisů a mzdového účetnictví; zajišťování a zprostředkování poradenství v oblasti zákoníku práce, pracovních smluv a další personální agendy; podpora otevřené a proaktivní kultury ve firmě, zprostředkování komunikace mezi zaměstnanci a vedením společnosti – jsem tzv. Trusted Person celé skupiny (zastřešení procesu řešení sporů, složitých situací, hlášení atd. v rámci Kodexu chování společnosti)
RY*******.o.
HR ředitel
duben 2014 – únor 2017 2 roky a 11 měsíců
vybudování a vedení personálního oddělení; implementace HR strategie (nábor, motivace, hodnocení, mzdové struktury, vzdělání a rozvoj); vypracování HR procesů, postupů a manuálů ; HR poradenství a koučing
HS*********aha
Vedoucí Trade & Supply Chain oddělení
duben 2009 – březen 2014 5 let
vedení, koučing, motivace a hodnocení prodejního týmu; plánování, organizace a kontrola prodejních aktivit; předkládání rozpočtu oddělení; komplexní reporting za oddělení; interní kouč a školitel
Co*******deň
Country Representative pro ČR a SR
leden 2008 – březen 2009 1 rok a 3 měsíce
spolupráce na založení pobočky banky v ČR (právní náležitosti, marketing, nábor zaměstnanců, formalizace obchodních a provozních procesů); zodpovědnost za uvedení nových produktů na trh v ČR a SR; akviziční činnost - vybudování sítě obchodních partnerů a zástupců v ČR a SR; organizování společenských akcí pro obchodní partnery a VIP klienty; řízení projektu vybudování klientského call-centra na pobočce v Praze
HV*******.s.
Trade Finance Manager Senior
prosinec 2004 – prosinec 2007 3 roky a 1 měsíc
řízení projektu zavedení nového produktu komoditního financování; klientské poradenství v oblasti trade finance; přednášková činnost (agentura Czech Trade, Ministerstvo Financí, EGAP, Česká asociace Treasury)
AB*****aha
Global Trade Advisory Country Representative
2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců
vybudování nového oddělení financování zahraničního obchodu (účast na náboru členů týmu, vypracování procesů a manuálů a dokumentace pro činnost oddělení); zodpovědnost za výsledky oddělení (řízení a vedení týmu, plánování, organizování a kontrola činnosti); jednání s klienty, strukturování financování exportních projektů, finanční analýza a monitoring klientů, uzavírání smluv
Ba*******.s.
Specialista trade finance, Zahraniční oddělení
1998 – 2001 3 roky a 6 měsíců
akviziční činnost; poskytování produktů financování zahraničního obchodu; marketingová činnost; přednášky na Czech Trade agentuře o produktech zahraničního obchodu
Če*********.s.
Finanční analytik, obchodní oddělení
březen 1998 – červenec 1998 5 měsíců
zpracování obchodních statistik; zpracování finančních analýz klientů
Če*******.s.
Tiskový referent, PR oddělení
1995 – 1996 1 rok a 6 měsíců
monitoring zpravodajství a zpracování tiskových zpráv pro bankovní radu a tiskového mluvčího
Jazyky
ruštinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
HR Strategy development, Talent acquisition, succession planning,employer branding,employee engagement,compensation and benefits stratégy, diversity and inclusion iniciativě, HR Compliance and Legal, Change Managemet
Kurzy
Mzdová účetní
kompletní kurz mzdového účetnictví (rekvalifikace)
listopad 2023
HR copywriting
2018
GDPR pro HR
2018
Employer branding
2017
HR projektový management
2017
Talent management
2017
Náborové strategie
2017
BBC media training v Londýně
2014