Foto: Iveta K., MBA
ID 713814

Iveta K., MBA 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kladno + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

ESMA, Escuela Superior de Marketing y Administración

Management

2003 – 2006Vysokoškolské

Univerzita Hradec Králové

Finanční management

1999 – 2002Bakalářské

VOŠ České Budějovice

Bankovnictví

1996 – 1998Vyšší odborné

Státní jazyková škola, Stolberg, Německo

bez zaměření

leden 1994 – červen 1994Základní

Obchodní akademie, Beroun

Ekonomika a podnikání

1989 – 1993SŠ s maturitou

Praxe 27 let a 11 měsíců

Ma*****.s.

Chief HR OfficerCZ/SK/HU

březen 2024 – říjen 2024 8 měsíců

Vývoj a implementace HR strategií, které podporují vizi, hodnoty a dlouhodobé cíle společnosti. Dohled nad získáváním talentů, onboardingu a udržováním zaměstnanců s cílem přilákat a rozvíjet různorodou a výkonnou pracovní sílu. Vedení iniciativ pro řízení výkonnosti a rozvoj talentů, poskytování koučinku a podpory manažerům i zaměstnancům. Návrh a realizace programů zapojení zaměstnanců, zajištění pozitivního pracovního prostředí a silné firemní kultury. Dohled nad programy odměňování a benefitů, zajištění jejich konkurenceschopnosti, spravedlivosti a souladu s cíli společnosti. Vedení HR analýz a reportingu, poskytování poznatků k podpoře rozhodování a zlepšení HR procesů. Sledování a zajištění souladu s pracovním právem a předpisy, snižování HR rizik pro organizaci. Spolupráce s vedením společnosti na sladění HR strategií s obchodními cíli a podpoře kultury inovací a neustálého zlepšování. Dohled nad agendou Office managementu společnosti.

Gr*********.o.

HR Director

srpen 2020 – březen 2024 3 roky a 8 měsíců

kompletní zastřešení HR agendy řízení HR týmu; zastupování skupiny při jednáních s třetími stranami a orgány veřejné správy v oblasti personalistiky; vypracování a řízení personální politiky všech společností skupiny; strategické plánování lidských zdrojů ve spolupráci s vedením společnosti a příslušnými manažery jednotlivých odborů a oddělení; tvorba a realizace zásad zaměstnanosti a pracovněprávních vztahů; tvorba postupů a metod náboru (včetně marketingových aktivit, employer brandingu apod.); plánování a realizace rozvoje a vzdělávání zaměstnanců; vypracování odměňovacích, motivačních a hodnotících postupů; zodpovědnost za řádné vedení pracovněprávní dokumentace dle platných právních předpisů a mzdového účetnictví; zajišťování a zprostředkování poradenství v oblasti zákoníku práce, pracovních smluv a další personální agendy; zodpovědnost za nastavení a realizaci firemní komunikace - podpora otevřené a proaktivní kultury ve firmě, zprostředkování komunikace mezi zaměstnanci a vedením společnosti

Au*******.o.

HR manažer CZ/SK

březen 2017 – 2020 3 roky a 10 měsíců

kompletní zastřešení HR agendy pro cca 650 zaměstnanců 10 českých a slovenských společností (5 retailových, 2 nemovitostní, 1 servisní a 2 importérské); řízení HR týmu - 3 HR specialisté, 1 skupinový školitel a 2 mzdové účetní); zastupování skupiny při jednáních s třetími stranami a orgány veřejné správy v oblasti personalistiky; vypracování a řízení personální politiky všech společností skupiny; strategické plánování lidských zdrojů ve spolupráci s vedením společnosti a příslušnými manažery jednotlivých odborů a oddělení; tvorba a realizace zásad zaměstnanosti a pracovněprávních vztahů; tvorba postupů a metod náboru (včetně marketingových aktivit, employer brandingu apod.); plánování a realizace rozvoje a vzdělávání zaměstnanců; vypracování odměňovacích, motivačních a hodnotících postupů; zodpovědnost za řádné vedení pracovněprávní dokumentace dle platných právních předpisů a mzdového účetnictví; zajišťování a zprostředkování poradenství v oblasti zákoníku práce, pracovních smluv a další personální agendy; podpora otevřené a proaktivní kultury ve firmě, zprostředkování komunikace mezi zaměstnanci a vedením společnosti – jsem tzv. Trusted Person celé skupiny (zastřešení procesu řešení sporů, složitých situací, hlášení atd. v rámci Kodexu chování společnosti)

RY*******.o.

HR ředitel

duben 2014 – únor 2017 2 roky a 11 měsíců

vybudování a vedení personálního oddělení; implementace HR strategie (nábor, motivace, hodnocení, mzdové struktury, vzdělání a rozvoj); vypracování HR procesů, postupů a manuálů ; HR poradenství a koučing

HS*********aha

Vedoucí Trade & Supply Chain oddělení

duben 2009 – březen 2014 5 let

vedení, koučing, motivace a hodnocení prodejního týmu; plánování, organizace a kontrola prodejních aktivit; předkládání rozpočtu oddělení; komplexní reporting za oddělení; interní kouč a školitel

Co*******deň

Country Representative pro ČR a SR

leden 2008 – březen 2009 1 rok a 3 měsíce

spolupráce na založení pobočky banky v ČR (právní náležitosti, marketing, nábor zaměstnanců, formalizace obchodních a provozních procesů); zodpovědnost za uvedení nových produktů na trh v ČR a SR; akviziční činnost - vybudování sítě obchodních partnerů a zástupců v ČR a SR; organizování společenských akcí pro obchodní partnery a VIP klienty; řízení projektu vybudování klientského call-centra na pobočce v Praze

HV*******.s.

Trade Finance Manager Senior

prosinec 2004 – prosinec 2007 3 roky a 1 měsíc

řízení projektu zavedení nového produktu komoditního financování; klientské poradenství v oblasti trade finance; přednášková činnost (agentura Czech Trade, Ministerstvo Financí, EGAP, Česká asociace Treasury)

AB*****aha

Global Trade Advisory Country Representative

2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců

vybudování nového oddělení financování zahraničního obchodu (účast na náboru členů týmu, vypracování procesů a manuálů a dokumentace pro činnost oddělení); zodpovědnost za výsledky oddělení (řízení a vedení týmu, plánování, organizování a kontrola činnosti); jednání s klienty, strukturování financování exportních projektů, finanční analýza a monitoring klientů, uzavírání smluv

Ba*******.s.

Specialista trade finance, Zahraniční oddělení

1998 – 2001 3 roky a 6 měsíců

akviziční činnost; poskytování produktů financování zahraničního obchodu; marketingová činnost; přednášky na Czech Trade agentuře o produktech zahraničního obchodu

Če*********.s.

Finanční analytik, obchodní oddělení

březen 1998 – červenec 1998 5 měsíců

zpracování obchodních statistik; zpracování finančních analýz klientů

Če*******.s.

Tiskový referent, PR oddělení

1995 – 1996 1 rok a 6 měsíců

monitoring zpravodajství a zpracování tiskových zpráv pro bankovní radu a tiskového mluvčího

Jazyky

ruštinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

HR Strategy development, Talent acquisition, succession planning,employer branding,employee engagement,compensation and benefits stratégy, diversity and inclusion iniciativě, HR Compliance and Legal, Change Managemet

Kurzy

Mzdová účetní

kompletní kurz mzdového účetnictví (rekvalifikace)

listopad 2023

HR copywriting

2018

GDPR pro HR

2018

Employer branding

2017

HR projektový management

2017

Talent management

2017

Náborové strategie

2017

BBC media training v Londýně

2014

Zájmy

běh, renovování nábytku, golf, interiérový design

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45