Petra S. 36 let , životopis 983454
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Běchovice + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Náborář Personalista Pracovník podpory zákazníků Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola podnikatelská Profit, s.r.o.
Podnikání (dálková forma)
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 7 měsíců
RD
Čerpání rodičovské dovolené
červen 2022 – dosud 2 roky a 7 měsíců
Péče o dítě
Cr*******.o.
Asistentka zákaznického oddělení
leden 2017 – říjen 2021 4 roky a 10 měsíců
Nábor zaměstnanců, spojený se všemi pracovně právními náležitostmi. Obsazování směn zaměstnancům. Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a další související administrativa.
Ma*****ahy
Administrativní pracovník
leden 2016 – prosinec 2016 1 rok
Zajišťování veškerých činností spojených s produkcí, distribucí a správou karet. Přijímání a zpracování žádosti o vydání, výměnu karty. Výdej hotových karet a jejich zanesení do systému. Zajišťování pokladních služeb. Archivace.
Ja*****.o.
Administrativní pracovník
červenec 2015 – říjen 2015 4 měsíce
Péče o zákazníky, řešení reklamací a stížností, podpora prodeje, administrativa
Fo*********.s.
Vedoucí příjmu sázek
září 2007 – červenec 2015 7 let a 11 měsíců
Příjem sázek, poskytování informací klientům. · Podpora poboček při odvodech hotovosti. Zajištění reklamy na pobočkách. · Komplexní zodpovědnost za chod pobočky. Přijímání sázek, obsluha terminálu, prodej doplňkových služeb. · Zpracování účetních uzávěrek. Vyřizování stížností a reklamací klientů.
Jazyky
češtinavýborná
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace