Foto: Ivo M.
ID 1388273

Ivo M. 56 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hluboká nad Vltavou + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola zemědělská

Fakulta lesnická

1987 – 1992Vysokoškolské

Gymnázium Turnov

všeobecné vzdělání

1983 – 1987SŠ s maturitou

Praxe 32 let a 7 měsíců

Ba*******.o.

CEO & CFO

srpen 2015 – dosud 9 let a 6 měsíců

- řízení společnosti z pozice CEO 2023-2024 Z pozice jednatele i řízení manažerských procesů v oblasti HR, rozvoje a strategie firmy, firemní kultury, marketingu a celkového rozvoje společnosti. Společnost prošla za poslední 4 roky restrukturalizací, kterou jsem v letech 2023-2024 vedl na pozici CEO. Meziroční zvýšení obratu v posledních dvou letech o 375 %. - ekonomické a finanční řízení společnosti z pozice CFO 2015-2022. Odpovědnost za komunikaci s bankami a dalšími finančními partnery, tvorba business plánů, reporting a řízení finančních procesů.

Os*********SVČ

Vedení účetnictví

leden 1993 – dosud 32 let a 1 měsíc

vedení účetní agendy právnických i fyzických osob

Le*******.s.

Předseda představenstva

červenec 2000 – červenec 2024 24 let a 1 měsíc

- řízení B2G společnosti na pozici CEO, s obratem od 1 - 36 mil./ročně - odpovědnost za získávání a realizaci státních zakázek v oblasti leteckého vápnění v ČR, (sestavení a podání nabídky do veřejného VŘ s kompletní administrací) - komunikace s německým majitelem s reportingem do Německa - vedení účetnictví společnosti včetně sestavení roční účetní závěrky a podání DP

Ag*********.s.

Ředitel divize Bažantnice Hluboká

listopad 2012 – červen 2015 2 roky a 8 měsíců

Komplexní řízení a chod provozu bažantnice v Hluboké nad Vltavou

Le*********.s.

Ekonomický ředitel

leden 2011 – říjen 2012 1 rok a 10 měsíců

ekonomické řízení holdingové struktury, odpovědnost za komunikaci s bankami a dalšími finančními partnery, tvorba business plánů, reporting a řízení finančních procesů v holdingu,

Če*******.s.

Ekonomický ředitel

srpen 1999 – prosinec 2010 11 let a 5 měsíců

ekonomické řízení holdingové struktury čítající 10 a více obchodních společností, odpovědnost za komunikaci s bankami a dalšími finančními partnery, tvorba business plánů, reporting a řízení finančních procesů v holdingu, vedení účetní agendy vybraných subjektů

Le*****.s.

ekonomický náměstek

červenec 1993 – červenec 1999 6 let a 1 měsíc

vedení a řízení ekonomického oddělení společnosti

*******žba

povinná vojenská prezenční služba

září 1992 – červen 1993 10 měsíců

služba v armádě ČR

Le*********lav

asistent ústředí

červenec 1992 – září 1992 3 měsíce

evidence pozemků LZ

Jazyky

ruštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

HA-SOFT - SW pro lesnickou výrobní a účetní evidenci

Dovednosti

Mé silné stránky

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Přípravný kurz daňových poradců

Příprava na zkoušky pro daňového poradce

září 2009

Kurz daňového poradenství

Seznámení se s právní daňovou agendou v ČR

květen 2001

Kurz a jmenování soudním znalcem

Soudní znalec v oboru Ekonomika - ceny a odhady pozemků a porostů, po 20-ti letech praxe jsem tuto činnost z důvodu změny legislativy v roce 2021 ukončil

duben 2001

Zájmy

Sport - golf, lední hokej, sportovní střelba, Myslivost - zájem o přírodu a péči o zvěř, Kultura - filmy, divadlo, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45