Jiří D. 48 let , životopis 1370875
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Staré Město + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Delegát cestovní kanceláře Key Account Manager Manažer prodejního teamu Prodejce zájezdů Regionální obchodní manažer Ředitel / manažer hotelu Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta Vysoká škola obchodní - PANEVROPSKÁ UNIVERZITA, a.s.
Management cestovního ruchu
září 2009 – červen 2011Vysokoškolské
Fakulta Vysoká škola obchodní - PANEVROPSKÁ UNIVERZITA, a.s.
Cestovní ruch
září 2006 – červen 2009Bakalářské
Střední škola designu a umění, knižní kultury a ekonomiky Náhorní
Knihkupecké a nakladatelské činnosti
září 1991 – září 1995SŠ s maturitou
Praxe 29 let a 2 měsíce
So*****.o.
Category Manager v obchodu
červenec 2015 – srpen 2024 9 let a 2 měsíce
Obchodní manager a výkonný asistent jednatele společnosti luxusních podlah, teras a obkladů. Jednání s koncovými zákazníky a architekty na denní bázi. Vyhledání, domlouvání a sjednávání nových projektů ve spolupráci s architekty. Příprava a uzavírání smluv. Objednávání produktů od desítek obchodních partnerů v České republice. Denní komunikace a vyřizování objednávek se zahraničními partnery v Itálii, Portugalsku, Belgii, Německu, Litvě a mnoha dalších, převážně v anglickém jazyce, příležitostně v německém. Návštěvy těchto partnerů v jejich továrnách. Organizace zahraničních i tuzemských eventů s obchodními partnery. Koordinace realizace zakázek, dohled na časovou návaznost, termíny dodání materiálů, kontrola a dohled jejich dodržování, předcházení a řešení případných komplikací. Zpracování podkladů pro projekty, příprava průběžných a finálních tabulek s klientskými výběry pro menší i velké developerské projekty. Příprava cenových nabídek zákazníkům a do výběrových řízení. Fakturace za prodej a dokončené projekty.
Kn*******iel
Vedoucí / manažer prodejny
červenec 1995 – červenec 2015 20 let a 1 měsíc
Obchodní manažer, spolumajitel firmy. Náplní práce byla analýza knižního trhu a rozhodování o výběru a zaměření sortimentu prodejny. Zajišťování efektivního chodu prodejny, výběr prodejního týmu, zásobování a získávání obchodních partnerů, především na straně dodavatelské. Správa prezentací knih, křtů a autogramiád. Vedení týmu zaměstnanců a brigádníků. Správa e-shopu a profilů firmy na sociálních sítích. Příprava účetních podkladů, zahrnující vyúčtování prodaných knih z komisního prodeje. Zajišťování zdravého cashflow při nákupu zboží "na pevno" či s remitendou
Jazyky
chorvatštinapokročilý začátečník
ruštinapokročilý začátečník
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Střih videaPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Státní jazyková škola kurz výuky německého jazyka
celoroční denní kurz
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 1996