P. Ž. , životopis 1341987
Představa o práci
Chci pracovat jako
Dabing Fakturant/ka Pracovník call centra Specialista pohledávek Tester Vrátný Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
STŘEDNÍ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ BRNO, OLOMOUCKÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE, Brno
Mechanik elektrotechnik / Informační technologie
září 2014 – červen 2018SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 7 měsíců
At*******.o.
Cash Collector
květen 2021 – srpen 2024 3 roky a 4 měsíce
Komunikace se zákazníky, ohledně včasných plateb za zboží/služby. Přiřazování došlých plateb na faktury a řešit případné související problémy (chybějící platby, nesprávně zaplacené částky, daňové nesrovnalostí, změny faktur a dobropisů,...) Každodenní kontrola a sledování všech sporných případů na přidělených zákaznických účtech Práce v systému SAP - zadávání platebních údajů
CE*********.s.
Pracovník technické podpory
květen 2020 – leden 2021 9 měsíců
Zajištění podpory koncových uživatelů (tj. first level support) a klientů v turnusovém provozu 24/7 (i víkendy) dle rozpisu směn. Práce s interním tiketovacím systémem. Provádění diagnostiky a nápravných operací v používaných systémech (servery, platební brána, aplikace) na základě dokumentace dostupné ve "znalostní bázi" Postoupení a případná eskalace incidentů na vyšší úrovně podpory Zpracování podkladů pro reporty, statistiky a výkazy
PU*******.s.
Reklamační technik
leden 2020 – březen 2020 3 měsíce
Podpora zákazníků ohledně reklamací a oprav. Reagovaní na telefoní a email komunikaci.
SM*********r.o
Servis notebooků
říjen 2019 – prosinec 2019 3 měsíce
Diagnostika desek plošných spojů pomocí multimetru, osciloskopu Opravy a testování desek plošných spojů u notebooků Pájení SMD a THT komponentů Vedení systémové dokumentace spojené s procesem oprav Pravidelná inventarizace materiálu Spolupráce s operátory
AT*******r.o
Agent Zákaznické Podpory
září 2018 – srpen 2019 1 rok
Reagovat na telefonní hovory zákazníků jako na „první linii“ podpory AT&T Zajištění pozitivního zážitku poskytnutím správného řešení pro zákazníka. Řešení celé řady problémů souvisejících s produkty a službami AT&T.
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Samostatnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení