Není foto: P. Ž.
ID 1341987

P. Ž.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

STŘEDNÍ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ BRNO, OLOMOUCKÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE, Brno

Mechanik elektrotechnik / Informační technologie

září 2014 – červen 2018SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 7 měsíců

At*******.o.

Cash Collector

květen 2021 – srpen 2024 3 roky a 4 měsíce

Komunikace se zákazníky, ohledně včasných plateb za zboží/služby. Přiřazování došlých plateb na faktury a řešit případné související problémy (chybějící platby, nesprávně zaplacené částky, daňové nesrovnalostí, změny faktur a dobropisů,...) Každodenní kontrola a sledování všech sporných případů na přidělených zákaznických účtech Práce v systému SAP - zadávání platebních údajů

CE*********.s.

Pracovník technické podpory

květen 2020 – leden 2021 9 měsíců

Zajištění podpory koncových uživatelů (tj. first level support) a klientů v turnusovém provozu 24/7 (i víkendy) dle rozpisu směn. Práce s interním tiketovacím systémem. Provádění diagnostiky a nápravných operací v používaných systémech (servery, platební brána, aplikace) na základě dokumentace dostupné ve "znalostní bázi" Postoupení a případná eskalace incidentů na vyšší úrovně podpory Zpracování podkladů pro reporty, statistiky a výkazy

PU*******.s.

Reklamační technik

leden 2020 – březen 2020 3 měsíce

Podpora zákazníků ohledně reklamací a oprav. Reagovaní na telefoní a email komunikaci.

SM*********r.o

Servis notebooků

říjen 2019 – prosinec 2019 3 měsíce

Diagnostika desek plošných spojů pomocí multimetru, osciloskopu Opravy a testování desek plošných spojů u notebooků Pájení SMD a THT komponentů Vedení systémové dokumentace spojené s procesem oprav Pravidelná inventarizace materiálu Spolupráce s operátory

AT*******r.o

Agent Zákaznické Podpory

září 2018 – srpen 2019 1 rok

Reagovat na telefonní hovory zákazníků jako na „první linii“ podpory AT&T Zajištění pozitivního zážitku poskytnutím správného řešení pro zákazníka. Řešení celé řady problémů souvisejících s produkty a službami AT&T.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Samostatnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45