Foto: Jana R.
ID 1318343

Jana R. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola Vyškov

Ekonomika

září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 1 měsíc

Edenred CZ s.r.o.

Cafeteria Consultant

září 2018 – červen 2024 5 let a 10 měsíců

Znalost problematiky odměňování a benefitů. Identifikace klíčových potřeb zákazníka a nabídka možných řešení kafeterie systému. Návrhy řešení strategie benefitů v kafeterii z pohledu daňového režimu a daňového balíčku. Konzultační a poradenská činnost v oblasti sociální politiky. Úzká spolupráce s Produktovým Manažere při zavádění nových funkcí, modulů. Implementace systému Kafeterie u zaměstnavatelů (500 zaměstnanců a více). Návrh a realizace implementační kampaně. Efektivní komunikace na uživatele. Nastavení interních směrnic benefitů.

Mateřské povinnosti

Office manager v domácnosti :)

září 2015 – září 2018 3 roky a 1 měsíc

nový osobní projekt

Edenred CZ s.r.o.

Key Account Manager

květen 2009 – srpen 2015 6 let a 4 měsíce

Aktivní vyhledávání nových potenciálních zákazníků. Péče o stávající zákazníky, identifikace dalších potřeb. Zavádění nového produktu Cafeterie na trh. Získání prvních zákazníků. Realizace worshopů na téma Best practice se zaváděním CAF ve výrobních společnostech společně s prvními klienty cafeterie. Úspěšné vedení a realizace pilotu stravenkové karty v Brně před odchodem na MD. Sledování konkurence a zpracování mystery shopping.

ManMark ECONOMY, s.r.o.

Vedoucí pobočky

září 2007 – únor 2009 1 rok a 6 měsíců

Zodpovědnost za provoz pobočky. Nastavení obchodní strategie a odpovědnost za její plnění. Rozvoj obchodních vztahů. Reporting vedení společnosti. Vedení a rozvoj týmu personálních konzultantů.

ManMark ECONOMY, s.r.o.

Office manager

duben 2004 – září 2007 3 roky a 6 měsíců

Výkonná, organizační a administrativní podpora pobočky. Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a konferencí. Zajištění oběhu interních dokumentů. Organizace služebních cest. Zadávání pracovní inzerce.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Akademie jednání a vyjednávání

(časová dotace vzdělávání 40 h) ¬Obchodní a vyjednávací dovednosti I. – 8h (strategie jednání, příprava na jednání, prodej užitku, fáze jednání, vedení jednání v týmu, ústupky, argumentace) • Obchodní a vyjednávací dovednosti II. – 8h (chyby při jednání, vyjednávací taktiky, obrana proti nátlakovým taktikám, jednání s problematickými typy, rozvoj dlouhodobých obchodních vztahů) • Obchodní lokální strategie – 8h (jak plánovat lokální obchodní strategie, klíčové oblasti plánování, analýza regionu, tvorba plánu regionálních aktivit, ovlivňování) • Krizové situace ve vyjednávání I. – 8h (jak řešit krizové situace ve vyjednávání, jak vznikají krizové situace, námitky, reakce na námitky, řešení námitek, poznání taktik a manévrů druhé strany, rozpoznání nátlaku, účinné metody eliminace nátlakových taktik • Krizové situace ve vyjednávání II. – 8h (asertivita, metoda BATNA, psychická připravenost, zvládání stresu, práce s vlastním stresem).

leden 2023

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45