J. R. , životopis 1318343
Představa o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Business Development Manager Key Account Manager Manažer prodejního teamu Obchodní zástupce Regionální obchodní manažer Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola Vyškov
Ekonomika
září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 1 měsíc
Ed*********.o.
Cafeteria Consultant
září 2018 – červen 2024 5 let a 10 měsíců
Znalost problematiky odměňování a benefitů. Identifikace klíčových potřeb zákazníka a nabídka možných řešení kafeterie systému. Zpracování Výběrových řízení ve veřejném/soukromém sektoru. Návrhy řešení strategie benefitů v kafeterii z pohledu daňového režimu a daňového balíčku. Úzká spolupráce s Produktovým Manažere při zavádění nových funkcí, modulů. Implementace systému Kafeterie u zaměstnavatelů (500 zaměstnanců a více). Návrh a realizace implementační kampaně a komunikační kampaně. Nastavení interních směrnic benefitů. Retenční péče o zákazníky cafeterie - doprodej/implementace dodatečných modulů.
Ma*******sti
Office manager v domácnosti :)
září 2015 – září 2018 3 roky a 1 měsíc
nový osobní projekt
Ed*********.o.
Key Account Manager
květen 2009 – srpen 2015 6 let a 4 měsíce
Aktivní vyhledávání nových potenciálních zákazníků. Péče o stávající zákazníky, identifikace dalších potřeb. Zavádění nového produktu Cafeterie na trh. Získání prvních zákazníků. Realizace worshopů na téma Best practice se zaváděním CAF ve výrobních společnostech společně s prvními klienty cafeterie. Úspěšné vedení a realizace pilotu stravenkové karty v Brně před odchodem na MD. Sledování konkurence a zpracování mystery shopping.
Ma*********.o.
Vedoucí pobočky
září 2007 – únor 2009 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za provoz pobočky. Nastavení obchodní strategie a odpovědnost za její plnění. Rozvoj obchodních vztahů. Reporting vedení společnosti. Vedení a rozvoj týmu personálních konzultantů.
Ma*********.o.
Office manager
duben 2004 – září 2007 3 roky a 6 měsíců
Výkonná, organizační a administrativní podpora pobočky. Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a konferencí. Zajištění oběhu interních dokumentů. Organizace služebních cest. Zadávání pracovní inzerce.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Akademie jednání a vyjednávání
(časová dotace vzdělávání 40 h). Obchodní a vyjednávací dovednosti I. – 8h (strategie jednání, příprava na jednání, prodej užitku, fáze jednání, vedení jednání v týmu, ústupky, argumentace) • Obchodní a vyjednávací dovednosti II. – 8h (chyby při jednání, vyjednávací taktiky, obrana proti nátlakovým taktikám, jednání s problematickými typy, rozvoj dlouhodobých obchodních vztahů) • Obchodní lokální strategie – 8h (jak plánovat lokální obchodní strategie, klíčové oblasti plánování, analýza regionu, tvorba plánu regionálních aktivit, ovlivňování) • Krizové situace ve vyjednávání I. – 8h (jak řešit krizové situace ve vyjednávání, jak vznikají krizové situace, námitky, reakce na námitky, řešení námitek, poznání taktik a manévrů druhé strany, rozpoznání nátlaku, účinné metody eliminace nátlakových taktik • Krizové situace ve vyjednávání II. – 8h (asertivita, metoda BATNA, psychická připravenost, zvládání stresu, práce s vlastním stresem).
leden 2023