K. P. , životopis 1124263
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice
Obchodní akademie
září 2010 – červen 2014SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 11 měsíců
LE*******o.,
Business Support Manager
březen 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
● Jedná se o menší firmu, zastávala jsem tedy manažerské pozice Business Support, Back Office a QA. Celý call centrum tým jsem vybudovala od základu, včetně komunikačních systémů, callscriptů, podpůrných dokumentů, školení a rozvíjejících tréninků ● Zodpovídala jsem za bezproblémový chod mého týmu. Zpracování metodických postupů a směrnic týkajících se call centra. Měření výkonnosti týmu, které zahrnovaly průměrný počet hovorů, dobu trvání hovoru, zavřené kontakty vs. prodejní schůzky, také kontrola a řízení kvality hovorů ● Budovala jsem vztahy s potenciálními partnery a klienty
We*******.o.
Senior agent
červen 2020 – únor 2023 2 roky a 9 měsíců
● Správa telefonických a e-mailových komunikačních systémů, verifikace objednávek se zákazníky, popř. eskalované či jinak naročné zákazníky ● Kromě práce seniora jsem zastávala také pozici Team Leader/Trenér - zaškolovala jsem nováčky a stávající agenty při rozvoji jejich schopností ● Jako Team Leader jsem zodpovídala za správný chod našeho oddělení. V pár případech jsem pomáhala HR s náborem uchazečů
Te*********cko
Mentor
leden 2019 – březen 2020 1 rok a 3 měsíce
• Technická podpora v anglickém a českém jazyce • Zaškolování nováčků • Řešení eskalací, pomoc dalším agentům • Předtím než jsem byla mentor, byla jsem v oddělení Sales - prodej a vysvětlení produktu
Bo*****.o.
Asistentka prodeje a kvality
srpen 2018 – září 2018 2 měsíce
• Vytváření firemních požadavků, technických specifikací a specifikací zajišťování kvality • Svěřená analýza a vyhodnocování dat a vyřizování veškerých zásilek, dodávek a objednávek materiálů
Au*******USA
Au Pair
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
• Starala jsem se o tři děti a chod domácnosti • Veškerá komunikace v anglickém jazyce
SM*******.s.
Finanční poradce
2015 – 2015 6 měsíců
• Pomáhala jsem klientům sjednat životní pojištění, pojištění majetku, motorových vozidel, podnikání, odpovědnosti, cestovní pojištění, ale také bankovní produkty nebo investice
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
G Suite, Raynet, OptimCall, Giriton, Shoptet, TeamWork, Daktela, SupportBox, Zoiper, SalesForce, DemandWare, Avaya a další.