Foto: Ing. Tetyana P.
ID 923231

Ing. Tetyana P. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta mezinárodních vztahů VŠE Praha

Cestovní ruch (Mezinárodní ekonomické vztahy) a vedlejší specializace International business strategies

září 2019 – červen 2023Vysokoškolské

Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.

Cestovní ruch

září 2018 – červen 2019Bakalářské

Gymnázium Františka Palackého Neratov

Gymnázium (gymnázium osmileté)

září 2007 – červen 2015SŠ s maturitou

Praxe 2 roky a 10 měsíců

Pr*******ble

Buisness & Technical Associate

prosinec 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc

Spravovala a udržovaal cenové úrovně v CRM systému, zajišťoval přesnost a úplnost. Pomáhala školit nové členy v CRM systému, což vedlo k lepšímu výkonu týmů. Zpracovávala a analyzovala data, zejména údaje o prodeji. Úspěšně pracovala v rámci deadlinu a rychlého prostředí. Vytvářela a doručovala reporty pro strategická rozhodnutí prodejního týmu. Podíleal se na tvorbě a distribuci POSM (materiálů pro místo prodeje). Implementovala lepší verzi cenového nástroje, což snížilo korekce cen o 70%. Pozitivně ovlivnila DSO a přesnost fakturace minimalizací chyb a včasným uvolněním objednávek. Denně komunikovala se zákazníky, aby pomohla a vyřešila problémy, což vedlo ke zlepšení vztahů. Spolupracovala úzce s logistickými a

Ch*****r.o

customer success manager

březen 2022 – prosinec 2023 1 rok a 10 měsíců

ytvářela a upravovala webové stránky pro zákazníky (zejména restaurace a hotely). Zpracovávala a analyzovala data, která pomohla prodejnímu a marketingovému týmu rozšířit jejich vztahy se zákazníky. Vytvořila příručku pro webové stránky, která pomohla zákazníkům porozumět webu a nabízenému produktu. Příručka také navigovala nové zaměstnance a pomohla jim porozumět systému a zlepšit se v něm. Sledovala konkurenci, aby se dozvěděla o jejich úspěších a neúspěších, a pomáhala tak vyvíjet lepší strategie pro tým. Pracovala v CRM systému Pipedrive, který pomohl sledovat obchody, prioritizovat úkoly a následné kroky. Řešila problémy se zákazníky, jako je správná instalace webu, správné zapnutí funkcí nebo problémy s platbami. Pomáhala s platební integrací se Stripe. Analyzovala zpětnou vazbu od zákazníků, aby identi

Jazyky

španělštinamírně pokročilá

bulharštinapokročilá

angličtinapokročilá

ruštinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

CRM systémy

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Microsoft Office, CRM systémy, Time managment, Komunikace, Analytické a kritické myšlení, Kontingenční tabulky, analýzy a reporty

Zájmy

čtení, cestování, zdokonalování cizích jazyků, rozvíjení dovedností

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45