Ing. Tetyana P. 28 let , životopis 923231
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kobylisy + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Brand manager Business Development Manager Category Manager v obchodu Key Account Manager Marketingový analytik Marketingový ředitel/manažer Obchodní ředitel/manažer Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta mezinárodních vztahů VŠE Praha
Cestovní ruch (Mezinárodní ekonomické vztahy) a vedlejší specializace International business strategies
září 2019 – červen 2023Vysokoškolské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Cestovní ruch
září 2018 – červen 2019Bakalářské
Gymnázium Františka Palackého Neratov
Gymnázium (gymnázium osmileté)
září 2007 – červen 2015SŠ s maturitou
Praxe 2 roky a 9 měsíců
Pr*******ble
Buisness & Technical Associate
prosinec 2022 – dosud 2 roky
Spravovala a udržovaal cenové úrovně v CRM systému, zajišťoval přesnost a úplnost. Pomáhala školit nové členy v CRM systému, což vedlo k lepšímu výkonu týmů. Zpracovávala a analyzovala data, zejména údaje o prodeji. Úspěšně pracovala v rámci deadlinu a rychlého prostředí. Vytvářela a doručovala reporty pro strategická rozhodnutí prodejního týmu. Podíleal se na tvorbě a distribuci POSM (materiálů pro místo prodeje). Implementovala lepší verzi cenového nástroje, což snížilo korekce cen o 70%. Pozitivně ovlivnila DSO a přesnost fakturace minimalizací chyb a včasným uvolněním objednávek. Denně komunikovala se zákazníky, aby pomohla a vyřešila problémy, což vedlo ke zlepšení vztahů. Spolupracovala úzce s logistickými a
Ch*****r.o
customer success manager
březen 2022 – prosinec 2023 1 rok a 10 měsíců
ytvářela a upravovala webové stránky pro zákazníky (zejména restaurace a hotely). Zpracovávala a analyzovala data, která pomohla prodejnímu a marketingovému týmu rozšířit jejich vztahy se zákazníky. Vytvořila příručku pro webové stránky, která pomohla zákazníkům porozumět webu a nabízenému produktu. Příručka také navigovala nové zaměstnance a pomohla jim porozumět systému a zlepšit se v něm. Sledovala konkurenci, aby se dozvěděla o jejich úspěších a neúspěších, a pomáhala tak vyvíjet lepší strategie pro tým. Pracovala v CRM systému Pipedrive, který pomohl sledovat obchody, prioritizovat úkoly a následné kroky. Řešila problémy se zákazníky, jako je správná instalace webu, správné zapnutí funkcí nebo problémy s platbami. Pomáhala s platební integrací se Stripe. Analyzovala zpětnou vazbu od zákazníků, aby identi
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
bulharštinapokročilá
angličtinapokročilá
ruštinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
CRM systémy
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Microsoft Office, CRM systémy, Time managment, Komunikace, Analytické a kritické myšlení, Kontingenční tabulky, analýzy a reporty