Foto: Lucie B.
ID 1114753

Lucie B. 51 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Libeň + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Řidič

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola obchodní s.r.o.

Obchodní akademie

1995 – 1998SŠ s maturitou

Střední obborné učiliště obchodní

Obchodně - podnikatelská činnost

1988 – 1991Vyučení

Praxe 31 let a 2 měsíce

Lo*****.s.

brigáda - příprava zánovních vozů, kurýr, doprava a zásobování

červen 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce

Zajišťovaní vozového parku zánovních vozů, příprava aut k prodeji, přihlašování k STK. Převoz náhradních dílů, dokumentů a zásilek po celé ČR služebním vozem. Měsíční nájezd 15 000 km.

Ma*****.s.

Oblastní vedoucí pro střední Čechy

září 2019 – srpen 2020 1 rok

Motivace zaměstnanců k plnění obchodních cílů společnosti v oblasti prodeje. Monitoring a optimalizace dodávek zboží a zabezpečení zboží. Komunikace s manažery a dodavateli zboží. Měsíční nájezdy na služebním autě 5 tisíc km.

JP*********.s.

Oblastní vedoucí oblast Čechy a Morava

září 2017 – srpen 2019 2 roky

Zajištění plynulého chodu 32 provozoven PontMarket, BioPoint, Minit, Momento kavárna a BistoPoint. Zodpovědnost za plnění cílů v oblasti nákladů a výnosů stanovených prodejen. Řízení a koordinace činnosti personální. Dodržování interních nařízení, zásobení zbožím, dohled nad koncepcí a vzhledu prodejny. Plnění ekonomických cílů. Nábory potencionálních zaměstnanců a školení personálu. Provoz a obsluha zásilkovny. Na svěřeném služebním vozidle měsíční nájezdy k 10 tisíc km.

Ka*******.s.

Vedoucí odboru / oddělení

leden 2008 – říjen 2017 9 let a 10 měsíců

Zajištění plynulého chodu obchodu. Zastupování firmy v problematice obchodní a personální. Dohlížení na dodržování podnikových principů, hygienických předpisů, příruček, organizačních schémat a předpisů. Vedení většího kolektivu lidí a plánování směn cca 40 zaměstnanců. Dosahování plánovaných hodin výkonů, personálních nákladů a plnění ekonomických ukazatelů pro dané oddělení.

No*********.s.

Vedoucí / manažer prodejny

září 1991 – prosinec 2007 16 let a 4 měsíce

Zajištění plynulého chodu prodejny - provoz a prodej, obrat a rentabilita obchodu. Zodpovědnost za dosahování inventurních cílů, stabilizace prodejny ekonomicky a personálně. Zodpovědnost za uzávěrky a inventury zboží, vedení a motivace personálu, péče o obchodní, organizační a personální procesy.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Další dovednosti

Ochota učit se, smysl pro pořádek, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, logické uvažování, organizační schopnosti a zvládání krizových situací.

Kurzy

Kurz bezpečné jízdy

Zvládání všech druhů smyku, nácvik Aquaplaningu, vyhnutí nečekaných překážek a krizové brždění na různém povrchu.

květen 2020

Zákoník práce a související zákony, některé jejich změny

únor 2018

Zájmy

Zájem o veřejné dění, cestování, filmy a kultura.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45