Hana B. 51 let , životopis 1348181
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Braník + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Brand manager Marketingový ředitel/manažer Nákupčí Produktový manager Ředitel / manažer nákupu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
1988 – 1992SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 8 měsíců
RÖ*********.o.
Brand manager
listopad 2023 – srpen 2024 10 měsíců
Zodpovědnost za chod produktového odd., především výběr sortimentu, stanovení ceny a obchodních podmínek, návrh prodejních kanálů a výběr vhodné podpory prodeje. Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitosti na straně dodavatelů a spolupodílení se na marketingové strategii společnosti. Spolupráce s oddělením prodeje na speciálních nabídkách i na jednorázových poptávkách. Vytváření prodejních statistik a analýz skladových zásob. Monitorování vývoje trhu a reakce na aktuální trendy. Vedení týmu.
GO*******.s.
Segment Manager
leden 2012 – říjen 2023 11 let a 10 měsíců
Stanovení plánu nákupu, zodpovědnost za řízení rozpočtu, plnění daných cílů (obrat, profit), nákup šperků a hodinek, vyhledávání nových sortimentů a sledování trendů v oboru, spolupráce se stávajícími a vyhledávání nových dodavatelů, zpracovávaní statistik, analýzy prodeje a vývoje zásob, vedení týmu spolupracovníků
Pr*********r.o
Marketing Manager
leden 2011 – prosinec 2012 2 roky
Vytváření marketingových plánů, řízení, kontrola a reporting o jejich plnění, zodpovědnost za rozpočet, Návrh distribučních kanálů, strategií prodeje a cenové politiky, Identifikace tržních příležitostí, sledování konkurence, Mediální komunikace, tvorba mediálních plánů spolupráce s agenturami při realizaci ATL a BTL aktivit, Řízení a motivace týmu 35 lidí
Mo*******.o.
Marketing Manager/divize mobilních telefonů
leden 2008 – prosinec 2009 2 roky
Vytváření a řízení marketingové strategie, tvorba marketingového planu, kontrola (reporting) plnění plánu, odpovědnost za rozpočet, výběr a motivace distribučních kanálů, identifikace tržních příležitostí, monitoring aktivit konkurence, mediální komunikace, tvorba mediálního plánu, realizace ATL a BTL aktivit ve spolupráci s agenturami
TE*******.o.
Brand manager
leden 2005 – prosinec 2007 3 roky
Příprava ročního marketingového plánu a kontrola rozpočtu, navrhování strategie produktové a cenové politiky, monitoring konkurence a jejich aktivit, kontakt s mateřskou společností a tuzemskými zákazníky, tvorba media plánu a zodpovědnost za propagační aktivity značky, reporty, statistiky, objednávky zboží a předpovědi prodeje
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)