Foto: Mgr. Sabina K.
ID 1413124

Mgr. Sabina K. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Pardubice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická

Religionistika

září 2006 – září 2009Bakalářské

Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická

Religionistika - specializace Religionistika

září 2006 – září 2009Vysokoškolské

Obchodní akademie Chrudim

obchodní akademie

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 1 měsíc

MS*********ve)

BOZP technik

červen 2022 – dosud 2 roky a 10 měsíců

Plnění úkolů zaměstnavatele v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Školení a zajišťování externích školení pracovníků. Reporting KPI ukazatelů EHS vyššímu vedení společnosti Interní auditor pro normy ISO 14001 a 45001 (správa dokumentů, provádění interních auditů, účast na externích auditech) Řízení úseku úklidu a jídelny pod agenturou (doplňování čistících prostředků, komunikace s pracovníky, řešení závad a NOK situací) Řízení úseku ostrahy pod agenturou (komunikace s pracovníky, řešení závad a NOK situací) Organizace firemních akcí

SJ*****.o.

Kontrolor regálových systémů

březen 2012 – dosud 13 let a 1 měsíc

Provádění odporných inspekcí regálových systémů ve smyslu ČSN 15 635 Kontrola regálových systémů v ČR a na Slovensku

Re*****lů)

HR and HSE Manager

2019 – červen 2022 3 roky a 6 měsíců

Vedení týmu, řízení personální politiky společnosti, nastavení a řízení jednotlivých personálních proces, tvorba pracovních postupů. Nastavení systémů a procesů výběru, náboru, adaptace, rozvoje, hodnocení, odměňování, motivace, uvolňování a propouštění zaměstnanců. Etické a motivační pohovory se zaměstnanci. Budování firemní kultury. HR marketing, prezentace společnosti na akcích. Provádění BOZP kontrol na pracovištích v ČR a zahraničí, analýza a hodnocení rizik, školení zaměstnanců.

Re*****lů)

Personalista a BOZP technik

2014 – 2019 5 let a 6 měsíců

Vedení týmu, náborová řízení, pracovně-právní oblast, řízení oblasti vzdělávání zaměstnanců, reporting a personální plánování, HR marketing, organizace firemních akcí, péče o návštěvy aj. Provádění BOZP na pracovištích, analýza a hodnocení rizik, školení zaměstnanců

Re*****lů)

Asistentka vedení společnosti (2012 – 2014)

březen 2012 – 2014 2 roky a 10 měsíců

Příprava podkladů pro účetní – faktury a mzdy, zajišťování ubytování a dopravy pro zaměstnance, příprava a zajištění všech dokladů pro pracovní výjezd do zahraničí, Plánování obsazenosti montáží, náborová řízení, pracovně-právní oblast

K&*****vo)

Asistentka výkonného ředitele

březen 2011 – únor 2012 1 rok

Příprava a kontrola dokladů pro vedení, zajišťování překladu dokumentů, vyřizování obchodní korespondence, péče o návštěvy, komunikace s obchodními partnery

Jazyky

francouzštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý

Adobe InDesignPokročilý

Adobe PhotoshopPokročilý

CanvaZkušený

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

SAPZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Úprava fotekZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Pohoda – GLX (cestovní náhrady), systém QAD, část systému Saitech, U-test a testovací systém uchazečů, Siblex

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Podnikový ekolog

únor 2025

Ozo v požární ochraně

říjen 2024

Interní auditor ČSN EN ISO 50001:2018

2024

Interní auditor dle ČSN EN ISO 19011:2019

2024

LEAN metody pro zlepšování

2023

Metody řešení neshod 8D report

2023

Interní auditor ČSN EN ISO 9001:2016, ČSN EN ISO 14001:2016, ČSN EN ISO 45001:2018

2023

OZO v BOZP

2022

2015 – 2021 Kurzy u společnosti Performia s.r.o.

Jak vytvořit a udržet skvělý tým, Jak se vyznat v lidech a využít jejich potenciál Jak na funkční náborovou inzerci

2021

2015 – 2021 Kurzy u společnosti Business Succes s.r.o.

Jak se stát bezvadnou asistentkou, Jak hodnotit a odměňovat zaměstnance Motivační seminář pro vedoucí pracovníky, Jak vytvořit a používat všeobecný klobouk zaměstnance (pracovní postupy), Komunikační kurz

2021

OZO v BOZP

2017

kurz psaní na PC

2006

Zájmy

Sport všeho druhu, cestování, jachting, literatura, tanec, fotografování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45