
Mgr. Sabina K. 39 let , životopis 1413124
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
HR ředitel / manažer Specialista ISO Technik BOZP Technik požární ochrany
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Religionistika
září 2006 – září 2009Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Religionistika - specializace Religionistika
září 2006 – září 2009Vysokoškolské
Obchodní akademie Chrudim
obchodní akademie
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 1 měsíc
MS*********ve)
BOZP technik
červen 2022 – dosud 2 roky a 10 měsíců
Plnění úkolů zaměstnavatele v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Školení a zajišťování externích školení pracovníků. Reporting KPI ukazatelů EHS vyššímu vedení společnosti Interní auditor pro normy ISO 14001 a 45001 (správa dokumentů, provádění interních auditů, účast na externích auditech) Řízení úseku úklidu a jídelny pod agenturou (doplňování čistících prostředků, komunikace s pracovníky, řešení závad a NOK situací) Řízení úseku ostrahy pod agenturou (komunikace s pracovníky, řešení závad a NOK situací) Organizace firemních akcí
SJ*****.o.
Kontrolor regálových systémů
březen 2012 – dosud 13 let a 1 měsíc
Provádění odporných inspekcí regálových systémů ve smyslu ČSN 15 635 Kontrola regálových systémů v ČR a na Slovensku
Re*****lů)
HR and HSE Manager
2019 – červen 2022 3 roky a 6 měsíců
Vedení týmu, řízení personální politiky společnosti, nastavení a řízení jednotlivých personálních proces, tvorba pracovních postupů. Nastavení systémů a procesů výběru, náboru, adaptace, rozvoje, hodnocení, odměňování, motivace, uvolňování a propouštění zaměstnanců. Etické a motivační pohovory se zaměstnanci. Budování firemní kultury. HR marketing, prezentace společnosti na akcích. Provádění BOZP kontrol na pracovištích v ČR a zahraničí, analýza a hodnocení rizik, školení zaměstnanců.
Re*****lů)
Personalista a BOZP technik
2014 – 2019 5 let a 6 měsíců
Vedení týmu, náborová řízení, pracovně-právní oblast, řízení oblasti vzdělávání zaměstnanců, reporting a personální plánování, HR marketing, organizace firemních akcí, péče o návštěvy aj. Provádění BOZP na pracovištích, analýza a hodnocení rizik, školení zaměstnanců
Re*****lů)
Asistentka vedení společnosti (2012 – 2014)
březen 2012 – 2014 2 roky a 10 měsíců
Příprava podkladů pro účetní – faktury a mzdy, zajišťování ubytování a dopravy pro zaměstnance, příprava a zajištění všech dokladů pro pracovní výjezd do zahraničí, Plánování obsazenosti montáží, náborová řízení, pracovně-právní oblast
K&*****vo)
Asistentka výkonného ředitele
březen 2011 – únor 2012 1 rok
Příprava a kontrola dokladů pro vedení, zajišťování překladu dokumentů, vyřizování obchodní korespondence, péče o návštěvy, komunikace s obchodními partnery
Jazyky
francouzštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý
Adobe InDesignPokročilý
Adobe PhotoshopPokročilý
CanvaZkušený
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
SAPZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Úprava fotekZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Pohoda – GLX (cestovní náhrady), systém QAD, část systému Saitech, U-test a testovací systém uchazečů, Siblex
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Podnikový ekolog
únor 2025
Ozo v požární ochraně
říjen 2024
Interní auditor ČSN EN ISO 50001:2018
2024
Interní auditor dle ČSN EN ISO 19011:2019
2024
LEAN metody pro zlepšování
2023
Metody řešení neshod 8D report
2023
Interní auditor ČSN EN ISO 9001:2016, ČSN EN ISO 14001:2016, ČSN EN ISO 45001:2018
2023
OZO v BOZP
2022
2015 – 2021 Kurzy u společnosti Performia s.r.o.
Jak vytvořit a udržet skvělý tým, Jak se vyznat v lidech a využít jejich potenciál Jak na funkční náborovou inzerci
2021
2015 – 2021 Kurzy u společnosti Business Succes s.r.o.
Jak se stát bezvadnou asistentkou, Jak hodnotit a odměňovat zaměstnance Motivační seminář pro vedoucí pracovníky, Jak vytvořit a používat všeobecný klobouk zaměstnance (pracovní postupy), Komunikační kurz
2021
OZO v BOZP
2017
kurz psaní na PC
2006