Robert P. 54 let , životopis 1337502
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola stavební
Pozemní stavitelství
září 1987 – leden 1990SŠ s maturitou
SOU stavební Brno
obor tesař
září 1984 – prosinec 1987Vyučení
Praxe 24 let a 4 měsíce
La*********.o.
bezpečnostní pracovník
leden 2024 – červen 2024 6 měsíců
ostraha, ochrana a transport cenných zásilek a finanční hotovosti,
Br*******a.s
bezpečnostní pracovník CIT
říjen 2023 – prosinec 2023 3 měsíce
ostraha, ochrana a transport cenných zásilek a finanční hotovosti, obsluha bankomatů - dotace a servisy, odstraňování méně závažných poruch, doplňování bankomatů spotřebním materiálem
Bo*****r.o
bezpečnostní pracovník CIT
květen 2017 – září 2023 6 let a 5 měsíců
ostraha, ochrana a transport cenných zásilek a finanční hotovosti, obsluha bankomatů - dotace a servisy, odstraňování méně závažných poruch, doplňování bankomatů spotřebním materiálem
G4*****.s.
bezpečnostní pracovník CIT
červen 2013 – duben 2017 3 roky a 11 měsíců
ostraha, ochrana a transport cenných zásilek a finanční hotovosti, obsluha bankomatů - dotace a servisy, odstraňování méně závažných poruch, doplňování bankomatů spotřebním materiálem
Lo*********.s.
pracovník CIT
duben 2012 – únor 2013 11 měsíců
ostraha, ochrana a transport cenných zásilek a finanční hotovosti, obsluha bankomatů - dotace a servisy, odstraňování méně závažných poruch, doplňování bankomatů spotřebním materiálem
G4*****.s.
bezpečnostní pracovník CIT
září 2007 – březen 2012 4 roky a 7 měsíců
ostraha, ochrana a transport cenných zásilek a finanční hotovosti, obsluha bankomatů - dotace a servisy, odstraňování méně závažných poruch, doplňování bankomatů spotřebním materiálem
To*******.s.
velitel bezpečnostní služby - vedoucí střediska ostraha
květen 2001 – únor 2007 5 let a 10 měsíců
organizace strážní služby, zodpovědnost za materiální vybavení střediska, jednání se zákazníky, vyhodnocování bezpečnostních rizik, vypracování návrhu obchodních smluv, zpracovávání nabídek pro výběrová řízení, vymáhání pohledávek, příprava podkladů pro fakturaci, zpracování podkladů pro mzdy, vypracovávání finančního plánu střediska
Gr*******.s.
vedoucí expozitury Zlín, Kroměříž, Uherské Hradiště
červen 1999 – duben 2001 1 rok a 11 měsíců
Odpovědnost za provoz zakázek v dané oblasti, vedení velitelů objektů a příslušných týmů, jednání se zástupci klientských firem, zajištění podkladů a návrhů pro výpočet mezd zaměstnanců, pravidelný controlling na jednotlivých zakázkách, spoluúčast na náborech a výběrových řízeních, pravidelný reporting vedení společnosti
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
ruštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Strážný 68-008-E
osvědčení profesní kvalifikace
duben 2011