L. H. , životopis 523413
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistent v médiích, reklamě, PR Brand manager Event Specialist Marketingová komunikace Moderátor / konferenciér Obchodní ředitel/manažer Produktový manager Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Českoslovanská akademie obchodní Dr. Edvarda Beneše, střední odborná škola, Praha 2, Resslova 8
Obchodní akademie
2014 – 2018SŠ s maturitou
Praxe 7 let
Eu*********r.o
Back stage manager
únor 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Spoluorganizace koncertu, podílení se na přípravě podkladu pro realizaci, příprava a správa back stage pro umělce, komunikace s organizátoři, administrativa, objednávka potřebných materiálu/cateringu/inventáře, rozhodování v krizových situacích
MR*******.s.
Člen rady spolku
únor 2022 – dosud 2 roky a 8 měsíců
Závazek k cílům organizace, účast na schůzích, podílení se na rozhodování, zastupování organizace, etické a právní závazky, podpora a fundraising
Eu*****r.o
Event manager
březen 2023 – 2024 1 rok a 10 měsíců
management a zajištění různorodých akcí, plánování workshopu, komunikace s klienty, sestavení programů, koordinace firemních akcí, organizace teambuildingu
MR*****z.s
Vedoucí oddělení
červen 2023 – prosinec 2023 7 měsíců
Vedení týmu, plánování různorodých eventu, organizace kulturních akci, plnění cílů a ukazatelů výkonnosti, reporting, realizace novych projektu, zajištění technickoadministrativni podpory oddělení
MR*******.s.
Koordinátor centra
leden 2023 – červenec 2023 7 měsíců
nastavení procesu provozu centra od začátku projektu, technickoadministrativní podpora centra, řízení jednotlivých oddělení, organizace a planování eventu různého typu, evidence majetku, spolupráce s partnery, rozvoj a strategie, dohled nad provozem
PA*********ant
Front desk
červen 2019 – prosinec 2022 3 roky a 7 měsíců
Příprava podkladu pro mzdy, statistiky, tržby, školení zaměstnanců, vyřizování administrativních úkolu, práce s rezervačním systémem, vytvoření obsahu pro sociální sítě, vedení manuálu pro pracovníky
Ea*****est
Event cordinator
leden 2018 – srpen 2019 1 rok a 8 měsíců
spoluorganizace jednorázových údalosti, koordinace pracovníků, tlumočení, komunikace s partnery
Fa*****let
Information centre officer
červen 2018 – červen 2019 1 rok a 1 měsíc
spolupráce s mezinárodními společnostmi, vedení pokladny, spolupráce s tourism, sales, management, retail oddělením, reporting, administrativa
Če*******vna
Pojišťovací poradce - junior
prosinec 2018 – 2019 1 rok a 1 měsíc
- prace s klientským servisem
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
GBV, PSEA školení
2023