Foto: Bc. Marcela G.
ID 1131600

Bc. Marcela G. 45 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Vracov + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Masarykova univerzita Brno, pedagogická fakulta

Sociální pedagogika

září 2004 – červen 2007Bakalářské

Obchodní akademi Hodonín

Obchodní akademie

září 1993 – květen 1997SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 8 měsíců

OM*********nín

Back office specialist

září 2023 – září 2024 1 rok a 1 měsíc

Zpracovávání objednávek a projektů. Každodenní komunikace se zákazníky v anglickém a holandském jazyce, v komunikativní i písemné formě. Spolupráce s ostatními odděleními firmy, včetně jednotlivých středisek výroby, skladu a expedice. Vedení online meetingu se zákazníkem na týdenní bázi ohledně stavu objednávek a jejich termínů dodání.

Sp*******opu

E-commerce - správce eshopu

červen 2021 – říjen 2023 2 roky a 5 měsíců

Vyřizování objednávek, vystavováni faktur, přejímka zboží, částečné vedení účetnictví (v programu Pohoda), správa skladového hospodářství, vyřizování reklamací , částečný online marketingatd. Proaktivní zákaznický servis.

SC*********rno

Poradce pro zákazníka

květen 2018 – duben 2019 1 rok

Prodej nábytku a poskytování poradenství zákazníkům + zpracování administrativy.

MO*********rno

Senior order administrator

únor 2010 – říjen 2017 7 let a 9 měsíců

Back office - zpracovávání objednávek pro výslednou fakturaci. Spolupráce s jinými interními odděleními. Komunikace a poskytování poradenství pro obchodní zástupce ze zahraničních poboček společnosti na každodenní bázi v anglickém a holandském jazyce. Zaškolování nových pracovníků a následný dohled na kvalitu jejich práce. Zastoupení Teamleadra v případě jeho nepřítomnosti.

IN*****rno

Customer service representative

květen 2008 – leden 2010 1 rok a 9 měsíců

Zákaznický servis - komunikace se zahraničními klienty v holandském a anglickém jazyce. Zpracovávání cenových nabídek, order management a jiná administrativa.

SR*****rno

Poradce pro zaměstnanost, Koordinátor projektů

leden 2006 – duben 2008 2 roky a 4 měsíce

Poskytování poradenství v oblasti možného zaměstnání. Monitoring pracovních příležitostí a jeho následného zprostředkování. Koordinátor projektů - plánování, realizace, monitoring a vyhodnocení daného projektu pro jednotlivé pobočky neziskové organizace + administrativa.

Ra*****emí

Au pair

červenec 1997 – prosinec 2002 5 let a 6 měsíců

Zajištění péče o děti v rodinách, studium anglického a holandského jazyka na Volksuniversiteit v Rotterdamu.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

nizozemštinastředně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Psaní na PC hmatovou technikou. Program Pohoda - pokročilá

Kurzy

Certifikát o absolvování Osobnostního kurzu

sebepoznání, antistresové techniky, komunikace, krizový management

červen 2006

ARTRA – Intercedent - zprostředkovatel

Kurz zprostředkovatele pracovních sil pro státní a soukromé podniky v Utrechtu.

květen 2000

Zájmy

Cestování, poslech moderní a klasické hudby, četba, tanec.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45