Foto: Kateřina H.
ID 1332346

Kateřina H. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Asistentka Office manager

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Státní jazyková škola Brno

Angličtina

září 2001 – červen 2002Základní

Obchodní akademie

Ekonomie

září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 4 měsíce

Se*******.o.

Back Office Manager/HR

prosinec 2021 – dosud 2 roky a 9 měsíců

- Řeším požadavky CEO a dalších manažerů - Organizuji schůzky a zajišťuji rezervace hotelů, restaurací - Zajišťuji proškolení zaměstnanců pro školení BOZP, požární ochrany, první pomoci - Spravuji vozový park (pojistky, opravy, přezutí pneu…) - Hlídám docházku, eviduji dovolené, sick-days, HO - Připravuji podklady pro mzdy, hlídám splatnosti faktur - Připravuji prezentace na porady - Řeším veškeré finance – faktury přijaté/vydané, objednávky - Zajišťuji akce pro zákazníky a zaměstnance (místo, občerstvení, rekl. předměty…) - LinkedIn, web – aktualizace/kontrola - Připravuji pohovory a komunikuji s uchazeči o zaměstnání - Připravuji smluvní dokumentace pro nové zaměstnance

SP*****.o.

Asistentka jednatele

březen 2014 – listopad 2021 7 let a 9 měsíců

- Měla jsem na starosti vedení chodu kanceláře a agendy jednatele - Organizovala jsem účast společnosti na lékařských kongresech, výstavách a zahraničních cestách - Tvořila jsem obchodní nabídky a vedla evidenci a administraci smluv a interních dokumentů - Administrativně jsem připravovala výběrová řízení. Komunikovala jsem s klienty a dodavateli.

TE*******and

Práce v zemědělství, pohostinství, cestovním ruchu

září 2012 – červen 2013 10 měsíců

Práce v zemědělství, pohostinství, cestovním ruchu

St*****nie

Práce v pohostinství, cestovním ruchu

květen 2012 – srpen 2012 4 měsíce

Práce v pohostinství, cestovním ruchu

Ra*******.s.

Specialist Applications Support

říjen 2008 – duben 2012 3 roky a 7 měsíců

- Řešila jsem specifické požadavky a reklamace klientů, zadaných přes osobní bankéře (dohledávání v datech a jejich úprava v systému) - Měla jsem na starosti podporu a správu aplikací banky, zpracování metodických, produktových a procesních dotazů, testování a přípravu testovacích scénářů - Účastnila jsem se projektu - DMS, nový bankovní systém (samostatná evidence požadavků uživatelů na funkcionalitu nových systémů, tvorba číselníků a jejich administrace, komunikace s dodavateli SW a business uživateli banky)

GE*****.s.

Administrátor smluvní dokumentace

leden 2004 – září 2008 4 roky a 9 měsíců

- Otevírala jsem úvěrové účty a vybírala smluvní a zajišťovací dokumenty v systému UFO - Generovala smluvní dokumenty a upravovala ve Wordu - Komunikovala jsem s firemními bankéři, právním oddělením, prácovala jsem s katastrem nemovitostí, kontrolovala LV - Vypořádávala jsem již splacené úvěry - vyžádání dokumentů, vypořádání složek úvěrů, písemné ukončení zástavních smluv, komunikace s KÚ, pojišťovnami, písemné vypořádání směnek a zaslání archivace splacených úvěrů, zpracování příchozí a odchozí korespondence, práce v bankovních systémech (ICBS, SAGS, UFO)

GE*******aha

Osobní bankéř

září 2002 – prosinec 2003 1 rok a 4 měsíce

- Aktivně jsem prodávala produkty banky a jednala s klienty

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Recruitment Academy

Recruitment Academy Certified Sourcer

březen 2024

Interní kurzy zaměřené na soft skills, týmovou práci, řešení konfliktů a stress management

Interní kurzy zaměřené na soft skills, týmovou práci, řešení konfliktů a stress management

2007

Zájmy

Své výborné organizační a komunikační dovednosti uplatňuji při cestování po světě dle vlastního itineráře. Ve volném čase se věnuji našemu psovi Buddymu. Navštěvuji divadla, kina a ráda čtu fotografuji.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45