Květoslava E. 40 let , životopis 1372688
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Chodov + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Vyšší odborná škola oděvního návrhářství a Střední průmyslová škola oděvní, Praha 7, Jablonského 3
Oděvnictví
září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 3 měsíce
Br*******.o.
Back office - kontrolor zápisu obchodů
duben 2020 – červen 2024 4 roky a 3 měsíce
Kontrola zaevidovaných smluv po nově zaučovaných pracovnících, poskytování zpětné vazby ohledně chyb v záznamech, pomoc při zaškolování nových zaměstnanců, zpracování, kontrola a evidence sjednaných smluv, zadávání smluv do interního systému
Br*******.o.
Back office - zpracovatel zápisu obchodů
srpen 2018 – duben 2020 1 rok a 9 měsíců
Zpracování, kontrola a evidence sjednaných smluv, zadávání smluv do interního systému, e-mailová komunikace s obchodními zástupci
JE*****ney
Provozní účetní
říjen 2017 – červenec 2018 10 měsíců
Péče o obchodní oddělení, zpracování vyúčtování obchodních zástupců, kontrola a evidence smluv v systému, zadávání plateb od klientů do systému, archivace
Hy*********.o.
Obchodní asistentka
září 2008 – březen 2017 8 let a 7 měsíců
Zpracovávání nabídek, objednávek a vyřizování reklamací, fakturace, statistiky Intrastat, komunikace se zahraničními dodavateli a monitoring QMS, 04/2011 – nástup na mateřskou dovolenou
Au*********cku
Au-pair
červen 2007 – červenec 2008 1 rok a 2 měsíce
Zodpovědnost a starost o děti ve věku 7, 5, 3 roky a 8 měsíců
Ca*********.o.
Obchodní asistentka
leden 2007 – květen 2007 5 měsíců
Práce v provozovně Deliberti. Zaměřeno na prodej, styk se zákazníky, vyřizování reklamací apod.
At*********D&D
Asistentka / dekoratérka
září 2003 – prosinec 2006 3 roky a 4 měsíce
Poradenství v oblasti bytového designu, komunikace se zákazníky, zpracování kalkulací, vyřizování objednávek a dohled nad správným zpracováním zakázek. Dvakrát ročně účast na veletrhu Tendence a Pragointeriér – příprava prezentace firmy a následné poskytování informací potencionálním zákazníkům.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Začátečník
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Zkoušky odborné způsobilosti pro zprostředkování prodeje úvěru jiného než na bydlení
duben 2018