
Miroslava V. 35 let , životopis 1406848
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Náborář Personalista Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše (6)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Australian Education
Anglický jazyk
březen 2015 – duben 2016Vyučení
Střední živnostenská škola
Kosmetické služby (Kosmetička)
září 2005 – září 2009SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 10 měsíců
Am*****R.O
Assistant manager
březen 2020 – prosinec 2024 4 roky a 10 měsíců
Vedení restaurace v nepřítomnosti generálního managera, vedení týmu 55 lidí, psaní směn, dodržování 100% kvality produktů, znalost pracovního práva, zaměstnávání cizinců, rozvoj lidí do trenérských a managerských pozic, plánování team buildingů, plánování výdělků a růstu transakcí, customer servis, pohovory, sestavování a podpisy smluv, sebehodnocení se zaměstnanci, plánování tréningů
Be*****ger
Servírka, vrchní, manager restaurace
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Customer servis, doplňkový prodej, chod restaurace, vedení týmu 12 lidí, psaní směn, business model, mapování konkurence, kvalita produktů, objednávky, zrcadla, vyplácení mezd, psaní směn, vymýšlení poledních menu, kontakt s dodavateli a hledání lepších nabídek, plánování oslav a firemních večírků
OVB
Finanční poradce
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Vyjednávání a zprostředkování pojistných smluv pro klienty
Gr*****ria
Zástupce generálního managera
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
Vedení týmu 4 lidí, objednávky, inventury, slevový systém, psaní směn, zodpovědnost za kvalitu potravin, customer servis, vedení pobočky v nepřítomnosti generálního managera
Am*******R.O
Facility, produckt manager
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
Dodržování 100% znalost standardů, customer servis, údržba a čistota všech strojů na provoze, vedení night cleaningů, objednávky zboží, inventury, vedení týmů 20 lidí
Am*****R.O
Crew, Junior Shift Manager, Facility manager
září 2009 – 2011 2 roky a 4 měsíce
kontrola kvalita produktu, Customer servis, tréning zaměstnanců, vedení směny, leading cca 30 zaměstnanců, dodržování 100% standardů
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
První pomoc, BOZP, PO, Práce ve výškách, práce s žíravinami, práce s TN, elektřina
Zásady všech BOZP v pracovním prostředí
2022
Emoční inteligence
Zvládání emocí v náročném prostředí
2022
Stress managmant
Odolnost proti stresu v náročném prostředí
2022
Prokrastinace
Neprokrastinovat
2018
Mikromasáž očního okolí
2006