
Mateja Ć., mag. oec. 38 let , životopis 1424040
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Podolí + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa Roztoky (okres Praha-západ) + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Finanční analytik Finanční kontrolor Finanční specialista Finanční účetní Zobrazit vše (6)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Faculty of Economics and Business Zagreb, Croatia
Finance - University Graduate Study Programme
2010 – 2012Vysokoškolské
Faculty of Economics and Business Zagreb, Croatia
University Undergraduate Study Programme
2006 – 2010Bakalářské
Dr. Ivan Kranjčev General Grammar School, Đurđevac, Croatia
Secondary School
2002 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 5 měsíců
Ol*******up)
Assistant Manager
únor 2018 – červen 2020 2 roky a 5 měsíců
Preparation and control of production reports. Information collecting from different departments of company in order to prepare those production reports. The position I held required well understanding of production and organizational processes within the company and communication with all departments. Performing of administrative tasks.
Ol*******up)
Administrative Officer in Logistics Department
únor 2016 – únor 2018 2 roky a 1 měsíc
Inventory and material accounting. Entry of goods and materials, recording of incoming invoices, control and communication with warehouse. Shipment of goods to the subcontractors, preparation and issuing of delivery notes. Acceptance of goods and finished products from production department and subcontractors, recording of return receipts. Communication between warehouse, subcontractors and production department. Preparation of tables in Excel and reports.
Ci*******tia
Professional Training (Administrative Domain of Public Finance)
říjen 2012 – září 2013 1 rok
Accounting - bookkeeping of bank statements and incoming invoices of budgetary beneficiaries. Assistant tasks in budgeting and budget controlling. Control of local taxes collection, issue of tax decisions to the taxpayers. Contact with clients and various assistant, administrative tasks. Participation in city events.
Jazyky
češtinapokročilý začátečník
italštinamírně pokročilá
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Team-player, supportive, positive. Reliable and responsible in performing tasks. Good communication skills, I have learned various languages. Easily adaptable and flexible. Hard worker and eager to learn. Dedicated and focused in achieving goals. Well organised and precise, paying attention to details. Proactive - I participated in starting a small company and was engaged in accounting activities.
Kurzy
MS Excel (advanced users)
2018
Italian language
2017