Jana B. 39 let , životopis 978100
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Petřvald (okres Karviná) + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Belgická
provoz obchodu
2004 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 3 měsíce
La*****a.s
Assistant Executive
duben 2009 – prosinec 2021 12 let a 9 měsíců
- Spravování agendy v oblasti Food and Safety ( technické listy produktu, agenda reklamací , hodnocení dodavatelů - Podpora provozní oblasti Zajišťování agendy v provozní oblasti : - Evidence a administrace kontrol provozů , Mystery shoping,Check lis atd. - Zajištění a doplnění zdravotného materiálu dle potřeb BOZP - Zodpovědnost za nákup pracovních oděvů a jejich následná evidence dle pravidel směrnice OOPP - Zodpovědnost za příjem, odeslání a evidenci poštovních zásilek či balíků prostřednictvím přepravních společností ( ČP, PPL) - Zpráva mobilních telefonů a sim karet a s tím spojená administrace, komunikace s operátorem - Zajištění chodu kanceláře , provozu tj. objednávání kancelářských potřeb Zajištování agendy v finanční oblasti : - Zpracování voucherů , kontrola správnosti, příprava podkladů pro fakturaci a následná kompletace a jejich zaslání leteckým společnostem - Příprava podkladu pro případné dohledání rozdílů v odvodech hotovosti - Zpráva a následné archivace kreditních karet Zajišťování dohledu nad depozitními terminály – Cash collection ( celkem 10 mašin ) - Čištění strojů , obstaraní drobných oprav popřípadě zajištění servisního zásahu, pravidelné prohlídky , nákup a distribuce spotřebního materiálu , výměna kotoučů - zpráva uživatelů v Cashspiru - výroba karet pro odvod hotovosti - komunikace s Brinks odvoz peněz , reklamace - školení zaměstnanců v oblasti Cash Collection odevzdávaní peněz , zacházení se strojem atd. - řešení se Storemanažery případné nesrovnalosti v rámci odvodu tržeb ( manka, přebytky )
Ka*******r.o
Team Manager
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
- vedení skupiny obchodního oddělení - starost o 3 – 5 podřízených - jejich zaučení , kontrola a motivace - zastupování obchodního managera - sjednávaní schůzek - nábor zaměstnanců pro VIP klientelu
Ma*****omy
Personální konzultant
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
- péče o stávající klienty - získávání nových klientů – nabídka služeb , domluvení obchodních podmínek, uzavírání smluv, realizace obchodního jednání - vyhledávání vhodných uchazečů dle požadavků klienta - vytvoření nabídky pro inzerci - vedení pohovorů s uchazeči , jejich následné posouzení a vypracování profesního životopisu - reference klientovi o uchazeči - organizování schůzek
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Přes 10 let pomáhám v rodinné firmě ,která se zaměřuje na mezinárodní autodopravu s fakturaci v programu Idoklad