Foto: Jana B.
ID 978100

Jana B. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Petřvald (okres Karviná) + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOU Belgická

provoz obchodu

2004 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 3 měsíce

La*****a.s

Assistant Executive

duben 2009 – prosinec 2021 12 let a 9 měsíců

- Spravování agendy v oblasti Food and Safety ( technické listy produktu, agenda reklamací , hodnocení dodavatelů - Podpora provozní oblasti Zajišťování agendy v provozní oblasti : - Evidence a administrace kontrol provozů , Mystery shoping,Check lis atd. - Zajištění a doplnění zdravotného materiálu dle potřeb BOZP - Zodpovědnost za nákup pracovních oděvů a jejich následná evidence dle pravidel směrnice OOPP - Zodpovědnost za příjem, odeslání a evidenci poštovních zásilek či balíků prostřednictvím přepravních společností ( ČP, PPL) - Zpráva mobilních telefonů a sim karet a s tím spojená administrace, komunikace s operátorem - Zajištění chodu kanceláře , provozu tj. objednávání kancelářských potřeb Zajištování agendy v finanční oblasti : - Zpracování voucherů , kontrola správnosti, příprava podkladů pro fakturaci a následná kompletace a jejich zaslání leteckým společnostem - Příprava podkladu pro případné dohledání rozdílů v odvodech hotovosti - Zpráva a následné archivace kreditních karet Zajišťování dohledu nad depozitními terminály – Cash collection ( celkem 10 mašin ) - Čištění strojů , obstaraní drobných oprav popřípadě zajištění servisního zásahu, pravidelné prohlídky , nákup a distribuce spotřebního materiálu , výměna kotoučů - zpráva uživatelů v Cashspiru - výroba karet pro odvod hotovosti - komunikace s Brinks odvoz peněz , reklamace - školení zaměstnanců v oblasti Cash Collection odevzdávaní peněz , zacházení se strojem atd. - řešení se Storemanažery případné nesrovnalosti v rámci odvodu tržeb ( manka, přebytky )

Ka*******r.o

Team Manager

2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců

- vedení skupiny obchodního oddělení - starost o 3 – 5 podřízených - jejich zaučení , kontrola a motivace - zastupování obchodního managera - sjednávaní schůzek - nábor zaměstnanců pro VIP klientelu

Ma*****omy

Personální konzultant

2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců

- péče o stávající klienty - získávání nových klientů – nabídka služeb , domluvení obchodních podmínek, uzavírání smluv, realizace obchodního jednání - vyhledávání vhodných uchazečů dle požadavků klienta - vytvoření nabídky pro inzerci - vedení pohovorů s uchazeči , jejich následné posouzení a vypracování profesního životopisu - reference klientovi o uchazeči - organizování schůzek

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Přes 10 let pomáhám v rodinné firmě ,která se zaměřuje na mezinárodní autodopravu s fakturaci v programu Idoklad

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45