T. P. , životopis 1336352
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Písařka Pracovník back office Referent Správce vozového parku Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola pedagogická
Pedagogika
září 1999 – červen 2002Bakalářské
Hudební konzervatoř
Pedagogika
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 11 měsíců
Ga*********BIA
asistentka / zástupkyně ředitele
leden 2008 – dosud 16 let a 11 měsíců
2013 – současnost Náplň práce: • vedení malého týmu • příprava výstav (jedna výstava za čtvrtletí, cca 50 výstav) • zajištění hladké komunikace se zahraničními partnery a umělci, udržování pevných profesionálních vztahů • dohled nad logistikou dodávek uměleckých děl • organizace vernisáží • příprava tiskových materiálů (katalogů, pozvánek) - shromažďování informací o uměleckých dílech a autorech, překlady, spolupráce s grafikem, copywriting, tiskový servis, dokumentace k výstavě, katalogizace uměleckých děl • komunikace s médii, správa webových stránek a sociálních sítí Nadační fond TREBBIA Úspěšná organizace každoročního slavnostního předávání mezinárodních cen za podporu kulturu a umění pro cca 500 osob ve Španělském sále Pražského hradu / Smetanově síni Obecního domu v Praze. Náplň práce: o koordinace všech aspektů, včetně místa konání, cestovní logistiky pro účastníky, laureáty, symfonického orchestru a dalších služeb o spolupráce na programu/scénáři galavečera, dohled nad zasedacím pořádkem, distribuce vstupenek o komunikace s médií, koordinace a příprava akce o komunikace s laureáty, hosty, produkčním štábem o koordinace zkoušek, cateringu, dohled nad technickým zázemím, personálem, zajištění hladkého průběhu akce o koordinace plynulého průběhu akce v přímém přenosu České televize, Slovenské televize se sledovaností cca 60.000 televizních diváků o příprava tiskových zpráv Administrativní podpora • Galerie MIRO 2008 – 2013 Náplň práce: jako výkonná asistentka efektivně řídila agendu ředitele, včetně cestovních a pracovních schůzek, zajišťovala komunikaci s partnery a dodavateli jménem ředitele, prodávala vstupenky a podporovala seniorní kolegyni.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Linux / BSD / UnixZkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Státní jazyková zkouška speciální pro obor překladatelský
2015