Kristýna N. 32 let , životopis 763724
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Vedoucí / manažer prodejny
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ Obchodní Jánská
Obchodník
2008 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 7 měsíců
To*****Wet
Asistentka zákaznického oddělení
červen 2020 – dosud 4 roky a 7 měsíců
Zavádění objednávek do systému Abra. Fakturace. Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Vydávání zboží a výrobků. Přebírání poštovních zásilek.
Lu*****zie
Asistentka jednatele. Asistentka obchodního oddělení
srpen 2019 – leden 2020 6 měsíců
Asistentka jednatele: srpen- říjen Práva ruka jednatele a majitele firmy. Plnění úkolů, docházení do banky, na poštu. Přijímání návštěv. Chod kanceláře. Asistentka obchodního oddělení: říjen -leden Zpracování cenových nabídek. Kontakt se zákazníkem( osobní, e-mailová, telefonická komunikace).
Na*****.o.
Asistentka realizace
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
Práce v oblasti BOZP, PO. Plánování školení firem v ČR. Zpracování certifikátů a testů po úspěšném absolvování školení.
Sn*********.o.
Recepční v administrativě
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Přijímání návštěvníků. Vyřizování rezervací, e-mailů, telefonátů. Chod recepce.
Bo*****afe
Baristka- vedoucí směny
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
Přípravy kávy, dezertů. Obsluha zákazníků, plánování směn. Nákup surovin. Vedení týmu
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook