M. H. , životopis 1336202
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Obchodní
Prodavač (smíšené zboží)
září 2004 – červen 2007Vyučení
Praxe 7 let a 10 měsíců
Pt*******a.s
Asistentka vedoucího prodejny
duben 2023 – září 2024 1 rok a 6 měsíců
spolupráce s VO, ROŘ a OTS: kontrola lokací, organizace pobočky, generování sestav (práce v MIS) dle požadavků, 1x měsíčně rozesílání odsouhlasu pohledávek, aktivace e-shopu, spolupráce se mzdovou účtárnou (řešení nástupních dokumentů, příprava žádosti o pracovní smlouvy, HOD, BOZP, směrnice, PN, OČR, rozdělení VP a stravenek, roční zúčtování daně, příprava podkladů pro mzdy (přesčasy řidičů, IC + skladový dispečink, stravné pro řidiče, evidence a kontrola docházky), evidence plánu dovolených - kontrola lékařských prohlídek, zpracovávání plánů práce jednotlivých pracovníků pobočky (plány obchodních cest apod.), zpracovávání pošty: příjem, evidence, odesílání interní a externí pošty,objednávání kancelářských potřeb a drogerie, nákup drobného spotřebního zboží, doplňování nově vydaných a aktualizovaných směrnic, vedení pokladny, administrativní zpracování reklamací spojených s evidencí stížností, evidence a kontrola RKS,spolupráce s účetním oddělením: inventura majetku, převodky majetku, vyřazovací protokoly, polepování majetku inventárními štítky
Raben
Team Leader VAS oddělení
březen 2021 – březen 2023 2 roky a 1 měsíc
komunikace s klienty, práce na PC, vedení týmu 20-ti lidí, plánování směn, koordinace efektivity práce, fakturace, zajištění správného chodu oddělení, administrativa skladu
Jy*******r.o
Vedoucí administrativy
květen 2008 – říjen 2011 3 roky a 6 měsíců
Práce na PC, kontrola skladových zásob, objednávání zboží ,kontrola pokladen a tržeb, zapracovávání nových asistentů prodeje, inventury, kontrola čistoty prodejny, zákaznické a dodavatelské reklamace, vyřizování prodeje na splátky
CDR
Asistentka prodeje
srpen 2007 – prosinec 2008 1 rok a 5 měsíců
Obsluha zákazníků ,práce na pokladně ,péče o zboží
Jy*******r.o
Asistentka prodeje
leden 2008 – květen 2008 5 měsíců
Obsluha zákazníků ,práce na pokladně ,péče o zboží
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení