Kateřina M. 24 let , životopis 1131800
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Petrovice u Karviné + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Asistentka Obchodní referent Obchodní zástupce Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium a Obchodní akademie, Orlová , příspěvková organizace
Veřejnosprávní činnost
září 2016 – červen 2020SŠ s maturitou
Praxe 3 roky a 10 měsíců
4fin
Asistentka ředitele
červen 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců
Zajištění plynulého chodu všech kanceláří, komunikace s klienty, plánování schůzek, meetingů, teambuildingů. Příprava veškerých materiálů a smluv. Průzkumy a analýzy trhu.
Ca*******nia
Asistentka Store Managera
srpen 2022 – květen 2023 10 měsíců
Zákaznický servis, pravá ruka manažera, zástup manažera v jeho nepřítomnosti - vedení týmu, řešení reklamací se zákazníky, řešení účetních záležitostí s vedením společnosti, zajištění chodu pobočky, příprava všech potřebných podkladů, zaučování nových zaměstnanců.
Ad*********ňák
Asistentka
říjen 2020 – červen 2021 9 měsíců
Zakládání spisových složek do archívu, kde probíhala následná kompletace, kontaktování klientů ohledně pohledávek, vyřizování elektronické pošty, jednání s klienty, úřady a bankami.
Ki*******iu)
Číšník/servírka
leden 2020 – září 2020 9 měsíců
Příprava kávy a občerstvení, míchání drinků, práce na pokladně, obsluha zákazníků a objednávání zboží.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook