Foto: Nikola Z.
ID 1046029

Nikola Z. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOU a SOŠ obchodní Brno, Jánská 22

provoz obchodu

září 2003 – květen 2005SŠ s maturitou

SOU a SOŠ obchodní Brno, Jánská 22

prodavač - s vyznamenáním

září 2000 – květen 2003Vyučení

Praxe 19 let

AG******* s.

Asistentka správce nemovitostí

květen 2024 – prosinec 2024 8 měsíců

Vystavování faktur v systému Helios za nájemné, energie, jistiny, zálohové faktury, sledování neplatičů a podnikání dalších kroků, upomínání, zpracování nájemních smluv, dodatků a dalších dokumentů souvisejících s nájemným, komunikace s dodavateli, nájemci, práce v terénu – jednání, nákupy.

Ok********* o.

Účetní administrátorka

2021 – 2024 3 roky a 6 měsíců

Příjímání a předběžné pořízení režijních faktur do systému, kontrola schvalovacích procesů kompetentními osobami, kontrola úplnosti údajů na účetních dokladech pro budoucí zaúčtování, zpracování pravidelných reportů pro jednotlivé ředitele oddělení a s tím spojená denní komunikace s nejužším vedením firmy, pravá ruka samostatných účetních a hlavního účetního, kontrola a objednávání kancelářských potřeb, zakládání účetních dokladů

Ok********* o.

Recepční

květen 2019 – květen 2021 2 roky a 1 měsíc

Obsluha obchodních partnerů a kolegů, obsluha zasedacích místností a organizace načasování obchodních jednání, evidence pošty, plnění požadavků vedení firmy, objednávky zboží do firemní kantýny, inventury, práce s pokladnou, kontrola skladových zásob

*****rno

Asistentka ředitelky

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

Zpracování agendy, týkající se žáků a zaměstnanců, evidence pošty ve spisové službě, vyváření objednávek, plnění požadavků ředitelky školy

Ho*******ost

Odpovědný vedoucí

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

ŽL – osoba spolupracující, vedení a provoz pohostinství, obsluha, objednávky, inventury, komunikace s dodavateli, organizace oslav, zajištění cateringu, vedení týmu až šesti lidí, pořádání kulturních akcí, koncertů, dětských dnů, divadla, 5let praxe v pořádání festivalu - jeho celkový management, návštěvnost až 500 lidí

Ko*********oup

Samostatný odborný referent

2006 – 2016 10 let a 6 měsíců

Pojistně technický odbor – správa životních pojistných smluv, akceptace a technické změny pojistných smluv, správa smluv o spolupráci, zánik pojistných smluv, vyplácení pojistných událostí

In*****rno

Prodavač

2006 – 2006 6 měsíců

.

Ah*********rno

Programátor, prodavač

2005 – 2005 6 měsíců

.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

SAP, Golem, Jira, Spisová služba, Helios

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

férové jednání

Kurzy

Pedikérský a kurs sportovní masáže

2020

Zájmy

Příroda, auto a moto, cestování Dlouholetá praxe v administrativě, 10 let působení v promo týmu Starobrna ,5 let ŽL na provádění masérských a pedikérských služeb, kurzy ukončené státními zkouškami

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45