Gabriela Š. 29 let , životopis 1217666
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Bolatice + 15 km ochota dojíždět Mapa Opava + 5 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
Střední škola, Havířov - Prostřední Suchá, příspěvková organizace
Kadeřník
září 2012 – červen 2015Vyučení
Praxe 9 let a 5 měsíců
AU***** s.
Asistentka servisu a obchodního oddělení
březen 2024 – dosud 9 měsíců
- Péče o showroom a jeho vzhled - Zákaznický servis - Péče o zákaznické prostory - Jednání s lidmi - Vyřizování na úřadech - Administrativní záležitosti
GE*******.s.
Zástupce vedoucího - Prodavačka
2017 – 2024 7 let a 6 měsíců
- Zajištění chodu prodejny v nepřítomnosti vedoucího - Kontrola skladových zásob - Práce s finanční hotovostí - Komunikace se zákazníky a dodavateli - Kompletní zodpovědnost za svěřenou provozovnu - Vyřizování objednávek - Starost o skladové zásoby a jejich doplňování
Sa*********XIA
Kadeřnice
2016 – 2016 6 měsíců
- Stříhání
Bb******* o.
Kadeřnice
2016 – 2016 6 měsíců
- Stříhání
FR******* o.
Kadeřnice
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
- Stříhání
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiNováček
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Databázové systémy
MS AccessNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Asistent/ka, sekretář/ka
Vedení administrativy s pomocí softwarového vybavení, znalost využití textového editoru, tabulkového procesu, prezezentace, vytvoření zápisu z porady, obchodní korespondence, elektronická pošta a datové schránky, organizace práce v sekretariátu. 2. Firemní procesy: principy řízení organizace, firemní kultura 3. Komunikační dovednosti znalost českého jazyka slovem i písmem, znalost telefonování, znalost v oblasti řešení konfliktů 4. Zásady společenského chování a vystupování, základní pravidla společenského chování, zásady sebeprezentace v rámci firmy 5. Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji, evidence korespondence a znalost vedení spisové služby
prosinec 2024