Foto: Gabriela Š.
ID 1217666

Gabriela Š. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Bolatice + 15 km ochota dojíždět Mapa Opava + 5 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyučení bez maturity

Střední škola, Havířov - Prostřední Suchá, příspěvková organizace

Kadeřník

září 2012 – červen 2015Vyučení

Praxe 9 let a 5 měsíců

AU***** s.

Asistentka servisu a obchodního oddělení

březen 2024 – dosud 9 měsíců

- Péče o showroom a jeho vzhled - Zákaznický servis - Péče o zákaznické prostory, jednání s lidmi - Vyřizování na úřadech, administrativní záležitosti

GE*******.s.

Zástupce vedoucího - Prodavačka

2017 – 2024 7 let a 6 měsíců

- Zajištění chodu prodejny v nepřítomnosti vedoucího - Kontrola skladových zásob - Práce s finanční hotovostí - Komunikace se zákazníky a dodavateli - Kompletní zodpovědnost za svěřenou provozovnu - Vyřizování objednávek - Starost o skladové zásoby a jejich doplňování

Sa*********XIA

Kadeřnice

2016 – 2016 6 měsíců

- Stříhání

Bb******* o.

Kadeřnice

2016 – 2016 6 měsíců

- Stříhání

FR******* o.

Kadeřnice

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

- Stříhání

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiNováček

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Databázové systémy

MS AccessNováček

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Asistent/ka, sekretář/ka

Vedení administrativy s pomocí softwarového vybavení, znalost využití textového editoru, tabulkového procesu, prezezentace, vytvoření zápisu z porady, obchodní korespondence, elektronická pošta a datové schránky, organizace práce v sekretariátu. 2. Firemní procesy: principy řízení organizace, firemní kultura 3. Komunikační dovednosti znalost českého jazyka slovem i písmem, znalost telefonování, znalost v oblasti řešení konfliktů 4. Zásady společenského chování a vystupování, základní pravidla společenského chování, zásady sebeprezentace v rámci firmy, pravidla gastronomie 5. Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji, evidence korespondence a znalost vedení spisové služby

prosinec 2024

Zájmy

Cvičení, zvířata, cestování, procházky, četba literatury.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45