Foto: Pavla K., Mgr.
ID 842435

Pavla K., Mgr. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Newton College, a. s.

Management lidských zdrojů

září 2018 – červen 2020Vysokoškolské

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Cestovní ruch

2014 – 2018Bakalářské

Odborná střední škola podnikání a mediální tvorby Kolín s.r.o.

Reprodukční grafik

2010 – 2014SŠ s maturitou

Praxe 10 let

OP*********rak

Social Media Manager

srpen 2024 – dosud 5 měsíců

Zodpovídám za správu a tvorbu obsahu pro sociální sítě (Instagram a Facebook) firmy. Vytvářím a upravuji fotografie a videa, které si sama nafotím a natočím. Po jejich úpravě je následně zveřejňuji na platformách dle předem připravené strategie. Pracuji na tvorbě a plánování příspěvků, které odpovídají marketingové strategii, s cílem maximalizovat dosah a zapojení uživatelů. Všechny procesy, od tvorby obsahu po jeho publikování, pečlivě koordinuji, abych zajistila konzistentní a efektivní online prezentaci firmy.

XL*********.o.

Sales Assistant

prosinec 2022 – srpen 2024 1 rok a 9 měsíců

Pracovala jsem s CRM systémem Pipedrive, kde jsem se věnovala správě dat, aktualizaci informací a podpoře obchodního týmu. Zajišťovala jsem přípravu marketingových kampaní a podkladů pro schůzky s klienty, čímž jsem přispívala k efektivní komunikaci a úspěšnému průběhu obchodních jednání.

*******léř

Asistentka

září 2021 – prosinec 2022 1 rok a 4 měsíce

Doplňování a příprava smluv, organizace práce a nastavování pravidel pro ukládání souborů a archivaci, aby vše probíhalo systematicky a přehledně. Spravovala jsem sociální sítě a vytvářela obsah pro propagaci nemovitostí. Měla jsem na starosti přepis energií, fotografování a natáčení prostor k pronájmu a vedla jsem prohlídky nemovitostí.

PR*********VAL

Asistent výkonného ředitele

květen 2021 – duben 2022 1 rok

Měla jsem na starosti koordinaci administrativních procesů a přípravu kompletní dokumentace k veřejným zakázkám. Zajišťovala jsem mezinárodní komunikaci s kolegy z Francie a zahraničními dodavateli. Součástí mé práce byla také příprava podkladů pro účetní oddělení a logistické zajištění firemních procesů.

Po*****cek

Zástupce vedoucího

2015 – březen 2022 7 let a 3 měsíce

Řídila jsem každodenní provoz prodejny potravin, od administrativy, objednávání a kontroly zboží až po jeho vyskladňování a oceňování. Vedla a motivovala jsem zaměstnance, udržovala vztahy s obchodními partnery a navrhovala nový sortiment. V roce 2019 jsem zorganizovala kompletní redesign prodejny, zahrnující stavební práce, designové návrhy a zajištění dodavatelů, což vedlo ke zlepšení procesů a efektivnějšímu provozu. Díky této přestavbě získala prodejna prestižní certifikát od AČTO, což je jedno z nejvýznamnějších ocenění v českém maloobchodě.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Accessible tourism for all

Tento mezinárodní studentský workshop proběhl na Vysoké škole polytechnické Jihlava. Cílem workshopu bylo seznámení se s problematikou handicapovaných osob zahrnující nejenom osoby se zdravotním postižením, ale také starší osoby, či rodiny s dětmi, pro které je potřeba přizpůsobit prostředí tak, aby i oni mohli být plnohodnotnými účastníky cestovního ruchu. Několikadenní workshop byl zakončen terénním průzkumem, jehož výsledky byly představeny odborné komisi v poslední den workshopu, a to formou závěrečných prezentací.

září 2016

Zájmy

Ve svém volném čase se věnuji organizaci eventů, kde působím jako artist managerka, také zajišťuji komunikaci s dodavateli, tvorbu programu a koordinaci umělců na různorodých projektech. Jsem zakladatelkou módní značky Mono Jack, kde se věnuji správě sociálních sítí, tvorbě obsahu, komunikaci s dodavateli, řízení kampaní i finančnímu řízení. Součástí mé práce je také účast na prodejních akcích, kde prezentuji produkty značky. Uvedení nové módní značky na český trh pro mě představuje zdroj neustálého vzdělávání a překonávání hranic komfortní zóny. Mezi mé další zájmy patří cestování, čtení knih, objevování nových restaurací a kreslení. Kreativita, otevřenost vůči novým příležitostem a chuť učit se nové postupy mě motivují k rozvoji, zejména v oblastech marketingu, produkce, komunikace a týmové spolupráce.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45