Jitka M. 50 let , životopis 1335235
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Disponent Fakturant/ka Kvalitář Pracovník back office Pracovník reklamačního oddělení Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU textilní, Brno
Tkadlena
září 1988 – červen 1991Vyučení
Praxe 14 let a 9 měsíců
81*******.s.
Asistentka reklamačního oddělení
květen 2024 – červenec 2024 3 měsíce
zpracování poptávek klimatizací, zařizování servisů klimatizací, domlouvání montáží klimatizací, práce v interním systému IS
Ho*******.o.
Administrativní pracovník
březen 2024 – květen 2024 3 měsíce
zpracování objednávek, kontrola vychystávání, odbavování řidičů, komunikace s dodavateli (emailem), vystavování dokladů pro spedici, uzávěrky, práce v interním systému KARAT
OK*******r.o
Administrativní pracovník
říjen 2023 – březen 2024 6 měsíců
zákaznický servis, příjem objednávek, kontrola rezervací, poradenství k sortimentu, práce v interním systému SAP a JIRA
En*******.s.
Administrativní pracovník
prosinec 2022 – květen 2023 6 měsíců
vedení kanceláře, objednávání spotřebního materiálu, skladová evidence, zpracování nabídek v interním systému, evidence docházky
Ha*****.o.
Asistentka obchodního oddělení
březen 2021 – srpen 2022 1 rok a 6 měsíců
příjem a výdej objednávek, fakturace, storna, dobropisy, řešení reklamací, práce s pokladnou a hotovostí, skladové inventury, evidence docházky, kontakt se zákazníky (maloobchod, velkoobchod)
GG*********.o.
Operátorka, fakturantka
prosinec 2018 – únor 2021 2 roky a 3 měsíce
příjem a zpracování objednávek, fakturace, storna, dobropisy, kontakt se zákazníky (maloobchod, velkoobchod), práce s pokladnou a hotovostí, plánování rozvozu pro řidiče, zastupování na nákupním oddělení, práce v interním systému Obis, Gold Stock, meziskladová komunikace, školení nově příchozích zaměstnanců
Th*********.o.
Dispečerka
květen 2017 – listopad 2018 1 rok a 7 měsíců
příjem a zpracování servisů výčepních, chladírenských zařízení a kávovarů, kontakt se zákazníky, spolupráce s obchodními zástupci, zadávání vstupních dat do interního systému ABRA, servisní pohotovost mimo pracovní dobu
HA*******.o.
Disponentka odbytu
duben 2016 – duben 2017 1 rok a 1 měsíc
komunikace se zákazníky (maloobchod, velkoobchod), fakturace, dodací listy, meziskladová komunikace, objednávky doprav, práce v interním systému SAP
Ta*****.o.
Fakturantka
duben 2010 – září 2015 5 let a 6 měsíců
příjem a zpracování objednávek, fakturace, storna, dobropisy, kontakt se zákazníky (maloobchod, velkoobchod), práce s pokladnou a hotovostí, řešení reklamací, plánování rozvozu pro řidiče, práce s obchodními zástupci, práce v interním systému Adamit, školení nově příchozích zaměstnanců, vedení prodejního showroomu
Ta*****.o.
Skladník
září 2008 – únor 2010 1 rok a 6 měsíců
vychystávání zboží dle objednávek, skladové inventury, spolupráce s řidiči a obchodními zástupci, vratky, kontrola expirací, zaskladňování zboží, vychystávání zboží pro e-shop, výdej objednávek na showroomu
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
KaratZačátečník
PohodaPokročilý
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Interní program JIRA, Obis, Gold Stock, ABRA, Adamit
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce