Není foto: Kateřina P.
ID 1360068

Kateřina P. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie ve Zlíně

Ekonomika

1992 – 1996SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 5 měsíců

Kr***** o.

Asistentka, referentka

2012 – dosud 12 let a 11 měsíců

sekretariát ředitele (vyřizování administrativní agendy, účast na poradách, objednávání a evidence kancelářských potřeb, organizace schůzek), evidence odchozí a příchozí pošty v elektronické spisové službě, odesílání a příjem datových zpráv, zveřejňování dokumentů v registru smluv, vedení docházky zaměstnanců, kontrola a kompletní zpracování podkladů pro mzdovou účetní, spolupráce na přípravě pracovně - právních dokumentů, příprava podkladů pro kontroly, evidence školení zaměstnanců, evidence pracovních úrazů, vedení agendy BOZP a PO ve spolupráci s externím subjektem, součinnost při provádění inventur a při archivaci dokumentů, vedení hlavní pokladny, účtování, zpracování cestovních příkazů (2012-2018)

St*********tví

Referentka

2003 – 2010 7 let a 6 měsíců

kontrola a zpracování faktur, evidence faktur, vystavování a kontrola účetních dokladů, vyplňování výkazů, evidence a archivace smluv, telefonická komunikace s úřady a s řediteli škol, evidence a inventarizace majetku

Šk*********lín

Asistentka ředitele

2000 – 2002 2 roky a 6 měsíců

organizace a plánování schůzek ředitele, organizační zajištění porad, účast na poradách a pořizování zápisů, evidence pošty, vedení docházky zaměstnanců a zpracování podkladů pro mzdovou účetní, evidence smluv, vedení pokladny

V.*********.s.

Asistentka ředitele

1996 – 1999 3 roky a 6 měsíců

evidence pošty, organizace a plánování schůzek ředitele, organizační zajištění porad, příprava podkladů k poradám, komunikace s dodavateli a odběrateli

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Další dovednosti

Pečlivost, organizační schopnosti

Kurzy

Pracovní právo a návrh novely zákoníku práce 2024 - JUDr. Miloš Hejmala

kurz v rámci projektu Rozvoj kompetencí pracovníků kultury Zlínského kraje

říjen 2024

Kurz administrativní pracovnice

Rozšíření znalostí a dovedností v oblasti obchodní korespondence a jednání s klientem

červen 2011

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45