Kateřina P. 47 let , životopis 1360068
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Mzdová účetní Odborný asistent v ekonomii Odborný asistent v legislativě Personalista Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie ve Zlíně
Ekonomika
1992 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 26 let a 5 měsíců
Kr***** o.
Asistentka, referentka
2012 – dosud 12 let a 11 měsíců
sekretariát ředitele (vyřizování administrativní agendy, účast na poradách, objednávání a evidence kancelářských potřeb, organizace schůzek), evidence odchozí a příchozí pošty v elektronické spisové službě, odesílání a příjem datových zpráv, zveřejňování dokumentů v registru smluv, vedení docházky zaměstnanců, kontrola a kompletní zpracování podkladů pro mzdovou účetní, spolupráce na přípravě pracovně - právních dokumentů, příprava podkladů pro kontroly, evidence školení zaměstnanců, evidence pracovních úrazů, vedení agendy BOZP a PO ve spolupráci s externím subjektem, součinnost při provádění inventur a při archivaci dokumentů, vedení hlavní pokladny, účtování, zpracování cestovních příkazů (2012-2018)
St*********tví
Referentka
2003 – 2010 7 let a 6 měsíců
kontrola a zpracování faktur, evidence faktur, vystavování a kontrola účetních dokladů, vyplňování výkazů, evidence a archivace smluv, telefonická komunikace s úřady a s řediteli škol, evidence a inventarizace majetku
Šk*********lín
Asistentka ředitele
2000 – 2002 2 roky a 6 měsíců
organizace a plánování schůzek ředitele, organizační zajištění porad, účast na poradách a pořizování zápisů, evidence pošty, vedení docházky zaměstnanců a zpracování podkladů pro mzdovou účetní, evidence smluv, vedení pokladny
V.*********.s.
Asistentka ředitele
1996 – 1999 3 roky a 6 měsíců
evidence pošty, organizace a plánování schůzek ředitele, organizační zajištění porad, příprava podkladů k poradám, komunikace s dodavateli a odběrateli
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Další dovednosti
Pečlivost, organizační schopnosti
Kurzy
Pracovní právo a návrh novely zákoníku práce 2024 - JUDr. Miloš Hejmala
kurz v rámci projektu Rozvoj kompetencí pracovníků kultury Zlínského kraje
říjen 2024
Kurz administrativní pracovnice
Rozšíření znalostí a dovedností v oblasti obchodní korespondence a jednání s klientem
červen 2011