L. S. , životopis 1339214
Představa o práci
Kde hledám práci
Opočno (okres Rychnov nad Kněžnou) + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Hypoteční specialista Office manager Pokladní Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ oděvní, služeb a ekonomiky
Ekonomika a podnikání
leden 2009 – červen 2013SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 1 měsíc
MK*******cké
Asistentka ředitelky, Asistentka obchodního i právního oddělení
červen 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců
Value invest property s.r.o., N.P.P.N. holding s.r.o. - Klicperova 66, 552 03 Česká Skalice-Malá Skalice - Pravá ruka ředitelky společnosti - Telefonní, osobní, e-mailová komunikace s investory - Plánování osobních jednání - Obchodní činnosti - vyhledávání a příprava nových investičních příležitostí, rozesílaní nabídek, komunikace s investory - Právní činnosti - Kompletace smluv, dohledávání podkladů na Katastru nemovitostí, v Insolvenčním rejstříku, na Info soudu, na Justici, v Ares rejstříku, z Centrální Evidence dlužníků, - Administrativní činnosti - kompletace sběrných spisů klientů, kompletace spisů, vedení archivu, správa pokladny, vyřizování pošty, správa datové schránky, Práce se Znaleckými posudky, Dražebními vyhláškami, Sbírkami (Nabývací tituly, Plomby, Exekuční příkazy, Usnesení soudních exekutorů)
LU*****sko
Silniční motorová doprava
květen 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Vlastní Taxi služba
LU*********sko
Kosmetické služby, Pedikúra, manikúra, Masérské, rekondiční a regenerační služby
červen 2022 – dosud 2 roky a 6 měsíců
Vedení kosmetického salonu Kosmetické služby - řasová stylistka
CO*******stí
TELEFONNÍ OPERÁTOR
únor 2021 – září 2023 2 roky a 8 měsíců
- Komunikace se zákazníky po telefonu - Aktivní telefonní linka zaměřená na péči o zákazníky, ověřování spokojenosti + prodej
T-*********sko
SPECIALISTKA CSS BACK OFFICE
červen 2018 – září 2023 5 let a 4 měsíce
Manažerské, Administrativní a podpůrné činnosti - vyřizování požadavků obchodních zástupců - komunikace s obchodními zástupci (e-mailová a telefonická) - interní administrace zákaznických služeb, řešení reklamací, práce s financemi, reporty - práce v systémech SAP, Microsoft Office, Microsoft Teams - vedení týmu lidí, organizování týmových akcí, zodpovědnost za tým, komunikace mezi týmy - kontrola kvality odvedené práce podřízených, plánování směn podřízeným, školení nováčků, tvorba manuálů, hodnocení práce lidí v týmu jako podklad k variabilní složce mzdy - online meetingy s manažery přes Microsoft Teams - pravá ruka manažera - 99% práce home office
LU*******sko
OSVČ - PŘÍPRAVNÉ A DOKONČOVACÍ STAVEBNÍ PRÁCE
prosinec 2015 – prosinec 2020 5 let a 1 měsíc
- komunikace se zákazníky (e-mailová, telefonická i osobní) - inzerce, marketing, základy účetnictví, mzdové příkazy, vystavování faktur - vedení týmu zaměstnanců, celkový chod firmy
PÉ*********sko
DOBROVOLNICTVÍ SE SCHIZOFRENIKY
červenec 2016 – leden 2019 2 roky a 7 měsíců
Zdravotní a sociální péče - asistované přátelství - pomoc zaléčeným schizofrenikům začlenit se do běžného života po léčbě na psychiatrické léčebně
T-*********sko
ADMINISTRÁTORKA CSS BACK OFFICE
květen 2016 – květen 2018 2 roky a 1 měsíc
Administrativní a podpůrné činnosti - vyřizování požadavků obchodních zástupců - komunikace s obchodními zástupci (e-mailová a telefonická) - interní administrace zákaznických služeb, řešení reklamací, práce s financemi, reporty - práce v systémech SAP, Microsoft Office, Microsoft Teams - částečná práce z HO
T-*********sko
ASISTENTKA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA PRO VÝZNAMNÉ ZÁKAZNÍKY + E-MAILOVÁ SPECIALISTKA
květen 2014 – duben 2016 2 roky
Informační a komunikační činnosti - řešení problémů/vyřizování požadavků firemních zákazníků a jejich aktivní rozvoj během telefonického kontaktu - odepisování na e-mailové dotazy významných zákazníků - komplexní poskytování informací o nabízených službách a produktech T-Mobile stávajícím i potenciálním zákazníkům, důsledné vyřizování požadavků zákazníků, technická podpora, rozvoj zákazníků prostřednictvím aktivního nabízení vhodných služeb
GR*******sko
ASISTENT ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
září 2013 – duben 2014 8 měsíců
Informační a komunikační činnosti - pasivní telefonní linka - řešení problémů/vyřizování požadavků zákazníků a jejich aktivní rozvoj během telefonického kontaktu - odepisování na e-mailové dotazy zákazníků - komplexní poskytování informací o nabízených službách a produktech T-Mobile stávajícím i potenciálním zákazníkům, důsledné vyřizování požadavků zákazníků, rozvoj zákazníků prostřednictvím aktivního nabízení vhodných služeb
Pe*******sko
Číšník/servírka
březen 2012 – prosinec 2012 10 měsíců
barman, číšník, servírka
Sa*********sko
Reklama a prodej
květen 2012 – červenec 2012 3 měsíce
Externí pracovník se zaměřením reklamy a prodeje po celé České Republice
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Oracle ERPZačátečník
PohodaZačátečník
SAPZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Google Applikace, Microsoft Teams, Adobe, Skype, Facebook, Instagram, Zoner Photo Studio
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Korektnost, Svědomitost, Dochvilnost, Cílevědomost, Ambicióznost, Slušnost