Ivana D. 48 let , životopis 1289794
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Delegát cestovní kanceláře Office manager Pracovník back office Produkční Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Státní jazyková škola Liberec
německý a anglický jazyk
září 2000 – červen 2001Vyšší odborné
Vyšší odborná škola mezinárodního obchodu a Obchodní akademie, Jablonec nad Nisou, Horní náměstí 15, příspěvko
všeobecná ekonomie
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Obchodní škola Tanvald
administrativní činnost
září 1993 – červen 1995Vyučení
Střední škola gastronomie a služeb, Liberec, Dvorská 447/29, příspěvková organizace
Kuchař-číšník
září 1990 – červen 1993Vyučení
Praxe 25 let a 4 měsíce
Zo*********rec
Asistentka ředitele
leden 2021 – dosud 3 roky a 11 měsíců
Běžná administrativní činnost, komunikace se zahraničím, realizace služebních cest - tuzemských i zahraničních, správa Outlooku ředitele, timing schůzek, evidence smluvních vztahů, příprava a realizace zveřejňování smluv v Registru smluv, kooperace s vedoucími pracovníky, správa zaměstnaneckých benefitů, realizace zaměstnaneckých zájezdů, zajišťování kancelářských potřeb, práce podatelny, příprava na přechod elektronické spisové služby
Zo*********rec
Asistentka ředitele
září 2011 – leden 2021 9 let a 5 měsíců
Příprava podkladů pro jednání a chod organizace, koordinace vedení organizace, komunikace se zahraničím, realizace služebních cest tuzemských i zahraničních, správa kalendáře ředitele, příprava itinerářů, běžná administrativní činnost
Zo*********rec
Vedoucí úseku ředitele, styk s veřejností
květen 2004 – září 2011 7 let a 5 měsíců
Zajišťování agendy pro vedení společnosti, tisková mluvčí organizace, příprava podkladů pro jednání, správa emailové komunikace, správa Outlooku ředitele, překlady z anglického a německého jazyka, reprezentace organizace, propagace organizace, marketing
Zo*********rec
sekretářka ředitele
březen 2001 – květen 2004 3 roky a 3 měsíce
Příprava podkladů pro jednání, zajišťování chodu organizace, komunikace s veřejností, překlady z anglického a německého jazyka, reprezentace organizace
Ra*****o-K
Moderátor / konferenciér
2000 – leden 2001 1 rok a 1 měsíc
Moderování v radiu, živé vstupy, příprava playlistů, práce v programu Audio Vault, práce s mixážním pultem Behringer
Au*****cko
Hlídání dětí, zajišťování provozu
červenec 1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců
Hlídání dětí, zajišťování chodu domácnosti a rodinné firmy. Studium cizího jazyka
Jazyky
ruštinapokročilý začátečník
slovenštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Linux / BSD / UnixZačátečník
MacOSZačátečník
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
Adobe PhotoshopZačátečník
SketchUpZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Abby Finereader
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Uveřejňování smluv v registru smluv
novelizace zákona, forma uveřeňování, metadata, vztah zákona o RS k jiným zákonům, praktické ukázky zveřejňování a způsoby oprav či doplnění na portálu ISRS
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2024
Propojení zákona o registru smluv se zákonem o zadávání veřejných zakázek
praktické ukázky práce s dokumenty a zákony
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2023
Proaktivní asistentka
Zvládnout s úsměvem stres, časovou tíseň, ušetřit čas managementu. Dokázat se rychle zorientovat, co se právě děje, urychleně reagovat na měnící se pokyny a potřeby. Získat dostatek času a prostoru na opravdu podstatné záležitosti k rozhodování a na tvorbu strategie, kreativních nápadů, jak posunout firmu dál.
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2020
Zákon o registru smluv v praxi
novelizace záona o registru smluv, práce s dokumenty a správné zveřejňování na portálu
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2019
Kurz první pomoci
Kurz první pomoci u Zdravotnické záchranné služby Libereckého kraje
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2019
Aplikace zákona o registru smluv
Jak vést smluvní vztahy v povinnosti na aplikaci zákona o registru smluv, jak zveřejňovat smlouvy, které spadají do povinnosti zveřejnit v registru smluv
listopad 2017
Komunikační a prezenční dovednosti
Jak sdělovat informace, využití slovních i obrazových prostředků, předání informací tak, aby byly co nejvíce zapamatovatelné a srozumitelné
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2017
Krizové situace a jejich řešení
Jak řešit náhlé nepříjemné situace, jak jim předcházet
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2017
Písemná a elektronická komunikace
Jak připravit bezchybné dokumenty, náležitosti jednotlivých formulářů, korektury
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2015
Kurz pro interní auditory
Systém managementu kvality, požadavek dle ČSN EN ISO 9001:2009, ČSN EN ISO 19011:2021 - normy pro provádění, prověrky, techniky provádění, plánování
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2012