Foto: Ivana D.
ID 1289794

Ivana D. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

Státní jazyková škola Liberec

německý a anglický jazyk

září 2000 – červen 2001Vyšší odborné

Vyšší odborná škola mezinárodního obchodu a Obchodní akademie, Jablonec nad Nisou, Horní náměstí 15, příspěvko

všeobecná ekonomie

září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou

Obchodní škola Tanvald

administrativní činnost

září 1993 – červen 1995Vyučení

Střední škola gastronomie a služeb, Liberec, Dvorská 447/29, příspěvková organizace

Kuchař-číšník

září 1990 – červen 1993Vyučení

Praxe 25 let a 4 měsíce

Zo*********rec

Asistentka ředitele

leden 2021 – dosud 3 roky a 11 měsíců

Běžná administrativní činnost, komunikace se zahraničím, realizace služebních cest - tuzemských i zahraničních, správa Outlooku ředitele, timing schůzek, evidence smluvních vztahů, příprava a realizace zveřejňování smluv v Registru smluv, kooperace s vedoucími pracovníky, správa zaměstnaneckých benefitů, realizace zaměstnaneckých zájezdů, zajišťování kancelářských potřeb, práce podatelny, příprava na přechod elektronické spisové služby

Zo*********rec

Asistentka ředitele

září 2011 – leden 2021 9 let a 5 měsíců

Příprava podkladů pro jednání a chod organizace, koordinace vedení organizace, komunikace se zahraničím, realizace služebních cest tuzemských i zahraničních, správa kalendáře ředitele, příprava itinerářů, běžná administrativní činnost

Zo*********rec

Vedoucí úseku ředitele, styk s veřejností

květen 2004 – září 2011 7 let a 5 měsíců

Zajišťování agendy pro vedení společnosti, tisková mluvčí organizace, příprava podkladů pro jednání, správa emailové komunikace, správa Outlooku ředitele, překlady z anglického a německého jazyka, reprezentace organizace, propagace organizace, marketing

Zo*********rec

sekretářka ředitele

březen 2001 – květen 2004 3 roky a 3 měsíce

Příprava podkladů pro jednání, zajišťování chodu organizace, komunikace s veřejností, překlady z anglického a německého jazyka, reprezentace organizace

Ra*****o-K

Moderátor / konferenciér

2000 – leden 2001 1 rok a 1 měsíc

Moderování v radiu, živé vstupy, příprava playlistů, práce v programu Audio Vault, práce s mixážním pultem Behringer

Au*****cko

Hlídání dětí, zajišťování provozu

červenec 1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců

Hlídání dětí, zajišťování chodu domácnosti a rodinné firmy. Studium cizího jazyka

Jazyky

ruštinapokročilý začátečník

slovenštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Linux / BSD / UnixZačátečník

MacOSZačátečník

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník

Adobe PhotoshopZačátečník

SketchUpZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Abby Finereader

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Uveřejňování smluv v registru smluv

novelizace zákona, forma uveřeňování, metadata, vztah zákona o RS k jiným zákonům, praktické ukázky zveřejňování a způsoby oprav či doplnění na portálu ISRS

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2024

Propojení zákona o registru smluv se zákonem o zadávání veřejných zakázek

praktické ukázky práce s dokumenty a zákony

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2023

Proaktivní asistentka

Zvládnout s úsměvem stres, časovou tíseň, ušetřit čas managementu. Dokázat se rychle zorientovat, co se právě děje, urychleně reagovat na měnící se pokyny a potřeby. Získat dostatek času a prostoru na opravdu podstatné záležitosti k rozhodování a na tvorbu strategie, kreativních nápadů, jak posunout firmu dál.

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2020

Zákon o registru smluv v praxi

novelizace záona o registru smluv, práce s dokumenty a správné zveřejňování na portálu

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2019

Kurz první pomoci

Kurz první pomoci u Zdravotnické záchranné služby Libereckého kraje

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2019

Aplikace zákona o registru smluv

Jak vést smluvní vztahy v povinnosti na aplikaci zákona o registru smluv, jak zveřejňovat smlouvy, které spadají do povinnosti zveřejnit v registru smluv

listopad 2017

Komunikační a prezenční dovednosti

Jak sdělovat informace, využití slovních i obrazových prostředků, předání informací tak, aby byly co nejvíce zapamatovatelné a srozumitelné

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2017

Krizové situace a jejich řešení

Jak řešit náhlé nepříjemné situace, jak jim předcházet

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2017

Písemná a elektronická komunikace

Jak připravit bezchybné dokumenty, náležitosti jednotlivých formulářů, korektury

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2015

Kurz pro interní auditory

Systém managementu kvality, požadavek dle ČSN EN ISO 9001:2009, ČSN EN ISO 19011:2021 - normy pro provádění, prověrky, techniky provádění, plánování

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2012

Zájmy

Turistika, hudba, kultura, umění, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45