Foto: Ing. Lenka P.
ID 1280642

Ing. Lenka P. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Liberec + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Ekonomika a management - se zaměřením na bankovnictví a finance

září 2000 – červen 2006Vysokoškolské

Humboldt Universität zu Berlin, Berlin

studium v rámci programu EU Sokrates/Erasmus - v anglickém jazyce

březen 2004 – červenec 2004Vysokoškolské

Soukromá SOU a SOŠ SČMSD, Broumov

Obchodní akademie

září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 10 měsíců

Fe*****rec

Asistentka ředitele

březen 2018 – dosud 6 let a 6 měsíců

registrace faktur dopravy, registrace nových zákazníků a změny v databázi, vedení pobočkové pokladny, zajišťování školení zaměstnanců, administrativa spojená s nástupem a odchodem zaměstnanců, zajišťování chodu jídelny a vyřizování administrativy s tím spojené, zápisy z porad, firemní pošta, archivace a zajišťování řádné skartace pobočkových dokumentů atd.

Li*****aha

Vedoucí prodejny a projektový leader

srpen 2010 – únor 2018 7 let a 7 měsíců

zodpovědnost za celkový chod prodejny a dosahování obchodních cílů, reporting a komunikace s vedením společnosti (v anglickém jazyce), nábor nových zaměstnanců a motivování pracovního týmu, plánování směn a příprava podkladů pro mzdy, vedoucí týmů, který se účastnily příprav na výstavbě nových prodejen v ČR a Polsku

Li*******rec

Zástupkyně vedoucí prodejny

leden 2009 – červenec 2010 1 rok a 7 měsíců

zodpovědnost za chod prodejny v době, kdy není přítomen vedoucí, člen týmu, který připravuje vizuální stránku nových prodejen před jejich otevřením

Ca*********rec

Vedoucí prodejny

říjen 2008 – prosinec 2008 3 měsíce

zodpovědnost za chod prodejny, nábor nových zaměstnanců, vedení a motivování pracovního týmu, účast na dosahování stanovených obchodních cílů

MO*******rec

Junior manažer nákupu

srpen 2007 – červenec 2008 1 rok

vyhledávání a výběr vhodných dodavatelů, jednání s dodavateli ohledně cen, dodacích a platebních podmínek, vystavování a odesílání objednávek/odvolávek, vyřizování reklamací, kontrola došlých faktur, provádění inventur vstupů, spolupráce při vývoji nových obalů (navrhování, zadávání výroby vzorků, zkoušky vzorků), interní audit Systému jakosti dle standardu ISO 9001:2000.

Ou*******aha

Instruktorka firemních, teambuildingových akcí

červen 2007 – srpen 2007 3 měsíce

příprava programu, zajišťování chodu akcí

Qu*******dýn

Obsluha zákazníků

únor 2007 – květen 2007 4 měsíce

obsluha zákazníků, administrativa, řešení reklamací a stížností

Au*****dýn

Au-pair

září 2006 – leden 2007 5 měsíců

péče o dítě školního věku

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Spolehlivost, zodpovědnost

Kurzy

Systém kritických bodů (HACCP) a požadavků BRC Global Standard Food

2008

Interní auditor Systému jakosti dle standardu ISO 9001:2000 (v roce 2005, 2008)

2005

Zájmy

Sport, cestování, kultura, četba.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45