Ing. Lenka P. 44 let , životopis 1280642
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Bankovní poradce Bankovní specialista Fakturant/ka Key Account Manager Nákupčí Personalista Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Ekonomika a management - se zaměřením na bankovnictví a finance
září 2000 – červen 2006Vysokoškolské
Humboldt Universität zu Berlin, Berlin
studium v rámci programu EU Sokrates/Erasmus - v anglickém jazyce
březen 2004 – červenec 2004Vysokoškolské
Soukromá SOU a SOŠ SČMSD, Broumov
Obchodní akademie
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 1 měsíc
Fe*****rec
Asistentka ředitele
březen 2018 – dosud 6 let a 9 měsíců
administrativní podpora HR procesů - nástupy a odchody zaměstnanců, zajišťování lékařských prohlídek a veškerých školení; vedení pobočkové pokladny; registrace faktur; pořizování zápisů z porad; registrace nových zákazníků a změny v databázi; organizace chodu pobočkové jídelny; zajišťování archivace a řádné skartace pobočkových dokumentů; zastupování za referenty na oddělení dopravy nebo obchodu atd.
Li*****aha
Store manager a Project leader
srpen 2010 – únor 2018 7 let a 7 měsíců
zodpovědnost za celkový chod prodejny a dosahování obchodních cílů, reporting a komunikace s vedením společnosti (v anglickém jazyce), nábor nových zaměstnanců a motivování pracovního týmu, plánování směn a příprava podkladů pro mzdy; vedoucí týmů, které se účastnily příprav na výstavbě nových prodejen v ČR a Polsku
Li*******rec
Deputy store manager
leden 2009 – červenec 2010 1 rok a 7 měsíců
zodpovědnost za chod prodejny v době, kdy není přítomen vedoucí, člen týmu, který připravuje vizuální stránku nových prodejen před jejich otevřením
Ca*********rec
Store manager
říjen 2008 – prosinec 2008 3 měsíce
zodpovědnost za chod prodejny, nábor nových zaměstnanců, vedení a motivování pracovního týmu, účast na dosahování stanovených obchodních cílů
MO*******rec
Nákupčí
srpen 2007 – červenec 2008 1 rok
vyhledávání a výběr vhodných dodavatelů, jednání s dodavateli ohledně cen, dodacích a platebních podmínek, vystavování a odesílání objednávek/odvolávek, vyřizování reklamací, kontrola došlých faktur, provádění inventur vstupů, spolupráce při vývoji nových obalů (navrhování, zadávání výroby vzorků, zkoušky vzorků), interní audit Systému jakosti dle standardu ISO 9001:2000
Ou*******aha
Instruktorka firemních, teambuildingových akcí
červen 2007 – srpen 2007 3 měsíce
příprava programu, zajišťování chodu akcí
Qu*******dýn
Obsluha zákazníků
únor 2007 – květen 2007 4 měsíce
obsluha zákazníků, administrativa, řešení reklamací a stížností
Au*****dýn
Au-pair
září 2006 – leden 2007 5 měsíců
péče o dítě školního věku
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Spolehlivost, zodpovědnost
Kurzy
Systém kritických bodů (HACCP) a požadavků BRC Global Standard Food
2008
Interní auditor Systému jakosti dle standardu ISO 9001:2000 (v roce 2005, 2008)
2005