Veronika Z. 33 let , životopis 630008
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola informatiky a spojů
Poštovní a peněžní služby
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 5 měsíců
e-*****.s.
Asistentka realitní kanceláře a právního oddělení
duben 2019 – leden 2024 4 roky a 10 měsíců
Zajištění plynulého chodu realitní kanceláře, podílení se na tvorbě smluv (rezervačních, nájemních, kupních, smlouvy o úschově, SOBK apod.) a návrhů na vklad (vklad vlastnického práva, zástavního práva, výmazy práv, výmazy věcných břemen apod.,), zpracování přiznání k dani z nemovitých věcí. Zpracování přijaté a odeslané pošty, komunikace s klienty, úřady apod, obsluha datových schránek. Správa vozového parku. Práce v interním programu. Zajištění plynulého chodu recepce (objednávka kancl. zboží, tonerů, apod.)
Re*******.o.
Asistentka ředitele
červen 2018 – březen 2019 10 měsíců
Všeobecné kancelářské práce, zajištění veškeré agendy spojené s chodem recepce, objednávka zboží (kancelářské potřeby, káva aj.), příprava nápojů pro klienty, správa smluv, obsluha datových schránek, komunikace s klienty mailem i telefonicky, zpracování příchozí a odchozí pošty, evidence přijatých faktur, komunikace s úřady, vyřizování dokumentů, řešení přidělených úkolů, práce v interním systému.
Re*******.o.
Asistentka právního oddělení
červen 2016 – červen 2018 2 roky a 1 měsíc
Administrativní činnost, kompletace smluv, vyřizování telefonátů s klienty, částečná příprava podkladů pro veřejné zakázky, kontrola smluv, komunikace s úřady apod., zpracování příchozí a odchozí pošty, komunikace s úřady, vyřizování dokumentů, řešení přidělených úkolů, práce v interním systému.
In*****o.s
Referent insolvenčního správce
březen 2016 – květen 2016 3 měsíce
Administrativa, každodenní komunikace se soudy, dlužníky, věřiteli a úřady (katastr nemovitostí, úřad práce aj.), práce s interním systémem společnosti, zpracovávání pohledávek dlužníků, kompletace materiálů k soudním řízení, vedení agendy dlužníků aj.
Sa*******use
Promotér
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Hostesing, propagace nových výrobků na trh, aktivní oslovování zákazníků, propagace společnosti aj.
Me*****all
Promotér
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
Hostesing, aktivní oslovování zákazníků, roznos propagačních letáků společnosti, propaganda společnosti, spoluorganizace firemních akcí, věčírku aj.
Vi*******tel
Servírka
2009 – 2014 5 let a 6 měsíců
Obsluha zákazníků, poskytování informací při výběru pokrmů a nápojů, účtování.
Pr*******eon
Pracovník call centra
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Aktivní oslovování klientů, reprezentace společnosti.
Jazyky
angličtinazačátečník
chorvatštinazačátečník
němčinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Kurz mediace
2014
Kurz první pomoci
2014
Kurz psaní na PC
2013
Jazyková škola MIRAMARE - Německý jazyk
2011