Pavlína N. 52 let , životopis 1385266
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Celní deklarant Fakturant/ka Obchodní asistent Obchodní referent Office manager Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Tachov
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
září 1987 – červen 1991SŠ s maturitou
Praxe 29 let a 4 měsíce
Fr*******zně
asistentka provozní vedoucí
květen 2023 – červenec 2024 1 rok a 3 měsíce
agenda recepce, fakturace, objednávání zboží a služeb, vedení revizí, bezpečnosti práce a protipožární ochrany, vedení skladů nápojů a drogerie, zastupování provozní vedoucí
Fr*******zně
hotelová recepční
květen 2022 – duben 2023 1 rok
agenda recepce = práce s ubytovacím systémem, rezervace pobytů, komunikace s hosty, vystavování ubytovacích voucherů, fakturace
El*******oda
koordinátorka příjmu a odbytu
září 2019 – září 2021 2 roky a 1 měsíc
práce v systému SAP, přípravy dokladů ke zboží, komunikace se skladem, disponenty a dopravci
Dr*********Týn
vedoucí prodejny
říjen 2014 – červen 2019 4 roky a 9 měsíců
objednávky zboží případně služeb pro maloobchodní prodejnu a kuchyň, příprava dokladů pro účetní, prodej zboží, práce na pokladně, správa pokladny,práce na počítači, vykonávání provozních a manuálních činností
Be*********Týn
Administrativní pracovník
duben 2009 – duben 2012 3 roky a 1 měsíc
zpracování zakázek českých zákazníků dle podkladů kalkulanta. Komunikace se zákazníky. Zajištění dodání zboží zákazníkovi. Vystavování faktur a dodacích listů. Vedení skladových zásob. Řešení provozních problémů. Další administrativní činnosti, objednávání materiálu + služeb, koordinace vývozu a dovozu zboží, Intrastat, příprava podkladů pro účtárnu. Vedení: 1 člověk.
Te*******any
obchodní pracovnice
leden 1999 – říjen 2008 9 let a 10 měsíců
řízení skladu a zajištění dodání výrobků k zákazníkovi, tj. zajištění dopravy, vyřízení veškeré dokumentace při vývozu převážně do zahraničí. Fakturace a vystavení dodacích listů. Řešení provozních problémů. Doplňková činnost: práce na PC, administrativní činnosti, objednávání materiálu + služeb, koordinace vývozu a dovozu zboží, Intrastat, sklad, příprava podkladů pro účtárnu, správa obalového materiálu. Vedení: 5 lidí.
Pr*****any
obchodní pracovnice
únor 1997 – prosinec 1998 1 rok a 11 měsíců
vedení celních záznamů, vystavování faktur, dodacích listů, zajišťování vývozu zboží, spolupráce se skladem a s výrobou, komunikace s celním úřadem.
Ca*********aha
postupně: celní deklarantka, zástupce vedoucího, vedoucí pobočky
srpen 1991 – prosinec 1996 5 let a 5 měsíců
vystavování celních dokladů na hraničním přechodě, komunikace s celním úřadem, komunikace se zákazníky, zajištění chodu pobočky, práce s finanční hotovostí, práce na počítači. Vedení: 15 lidí.
Jazyky
angličtinazačátečník
slovenštinapokročilý začátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace