Foto: Pavlína N.
ID 1385266

Pavlína N. 52 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Tachov

Gymnázium (čtyřleté všeobecné)

září 1987 – červen 1991SŠ s maturitou

Praxe 29 let a 4 měsíce

Fr*******zně

asistentka provozní vedoucí

květen 2023 – červenec 2024 1 rok a 3 měsíce

agenda recepce, fakturace, objednávání zboží a služeb, vedení revizí, bezpečnosti práce a protipožární ochrany, vedení skladů nápojů a drogerie, zastupování provozní vedoucí

Fr*******zně

hotelová recepční

květen 2022 – duben 2023 1 rok

agenda recepce = práce s ubytovacím systémem, rezervace pobytů, komunikace s hosty, vystavování ubytovacích voucherů, fakturace

El*******oda

koordinátorka příjmu a odbytu

září 2019 – září 2021 2 roky a 1 měsíc

práce v systému SAP, přípravy dokladů ke zboží, komunikace se skladem, disponenty a dopravci

Dr*********Týn

vedoucí prodejny

říjen 2014 – červen 2019 4 roky a 9 měsíců

objednávky zboží případně služeb pro maloobchodní prodejnu a kuchyň, příprava dokladů pro účetní, prodej zboží, práce na pokladně, správa pokladny,práce na počítači, vykonávání provozních a manuálních činností

Be*********Týn

Administrativní pracovník

duben 2009 – duben 2012 3 roky a 1 měsíc

zpracování zakázek českých zákazníků dle podkladů kalkulanta. Komunikace se zákazníky. Zajištění dodání zboží zákazníkovi. Vystavování faktur a dodacích listů. Vedení skladových zásob. Řešení provozních problémů. Další administrativní činnosti, objednávání materiálu + služeb, koordinace vývozu a dovozu zboží, Intrastat, příprava podkladů pro účtárnu. Vedení: 1 člověk.

Te*******any

obchodní pracovnice

leden 1999 – říjen 2008 9 let a 10 měsíců

řízení skladu a zajištění dodání výrobků k zákazníkovi, tj. zajištění dopravy, vyřízení veškeré dokumentace při vývozu převážně do zahraničí. Fakturace a vystavení dodacích listů. Řešení provozních problémů. Doplňková činnost: práce na PC, administrativní činnosti, objednávání materiálu + služeb, koordinace vývozu a dovozu zboží, Intrastat, sklad, příprava podkladů pro účtárnu, správa obalového materiálu. Vedení: 5 lidí.

Pr*****any

obchodní pracovnice

únor 1997 – prosinec 1998 1 rok a 11 měsíců

vedení celních záznamů, vystavování faktur, dodacích listů, zajišťování vývozu zboží, spolupráce se skladem a s výrobou, komunikace s celním úřadem.

Ca*********aha

postupně: celní deklarantka, zástupce vedoucího, vedoucí pobočky

srpen 1991 – prosinec 1996 5 let a 5 měsíců

vystavování celních dokladů na hraničním přechodě, komunikace s celním úřadem, komunikace se zákazníky, zajištění chodu pobočky, práce s finanční hotovostí, práce na počítači. Vedení: 15 lidí.

Jazyky

angličtinazačátečník

slovenštinapokročilý začátečník

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45