Foto: Petra  I.
ID 1333445

Petra I. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Škola ekonomiky a cestovního ruchu, soukromá střední odborná škola s.r.o.

Cestovní ruch (Ekonomika a cestovní ruch)

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 10 měsíců

Ag*****let

Asistentka produkční

září 2020 – dosud 3 roky a 11 měsíců

Produkční práce na firemních eventech, městských slavnostech a festivalech. Vytvoření základní myšlenky nebo tématu akce. Výběr a rezervace místa konání. Zajištění potřebných povolení a licencí. Plánování dopravy a parkování pro účastníky. Organizace ubytování pro tým. Zajištění audiovizuální techniky (ozvučení, osvětlení, projekce). Technická podpora během akce. Sestavení harmonogramu akce. Koordinace s účinkujícími. Příprava materiálů (prezentace, brožury, dárky). Reklama na sociálních sítích a dalších mediálních kanálech. Spolupráce s médii a partnery. Instalace scénografie a dekorací. Organizace registrace účastníků. Zajištění plynulého nástupu na akci. Správa harmonogramu a zajištění plynulého průběhu programu. Řešení neočekávaných situací a krizový management. Komunikace s týmem a dodavateli.

Al***** ČR

Vedoucí dne - Teamleader

duben 2020 – dosud 4 roky a 4 měsíce

Řízení provozu prodejny: Zajištění plynulého chodu prodejny, dodržování firemních standardů a efektivní organizace denních aktivit. Zákaznický servis: Poskytování vysoké úrovně zákaznického servisu, řešení stížností a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Správa zásob: Kontrola a optimalizace skladových zásob, zajištění dostupnosti zboží a správného vystavení produktů. Údržba a bezpečnost: Zajištění čistoty, pořádku a bezpečnosti v prodejně, dodržování předpisů o zdraví a bezpečnosti. Komunikace s centrálou: Pravidelná komunikace s vedením a předávání zpětné vazby od zákazníků a zaměstnanců.

OSVČ

UKLIDOVÁ FIRMA

listopad 2016 – dosud 7 let a 9 měsíců

Provádění pravidelného úklidu kancelářských prostor, domácností, komerčních prostor a veřejných budov.

OSVČ

Tanečník/tanečnice

září 2009 – prosinec 2021 12 let a 4 měsíce

Taneční vystoupení: Provádění profesionálních tanečních vystoupení s rekvizitami, ohňová show, angažmá Krčma u Pavouka

Pr*******ive

Manager marketingu

září 2019 – březen 2020 7 měsíců

Organizace a koordinace prohlídek: Plánování a organizace turistických prohlídek pro cizince v Praze, včetně koordinace termínů, tras a aktivit, zajištění hladkého průběhu všech tour. Komunikace s klienty: Telefonická a e-mailová komunikace s potenciálními a stávajícími klienty, poskytování informací o nabízených prohlídkách, odpovídání na dotazy a asistence při rezervaci. Marketing a propagace: Propagace tour prostřednictvím různých marketingových kanálů, včetně sociálních médií, webových stránek, tiskových materiálů a spolupráce s hotely a cestovními kancelářemi.

Če*****vna

Pracovník call centra

listopad 2007 – listopad 2009 2 roky a 1 měsíc

Přijímání hlášení pojistných událostí: Telefonická komunikace s klienty za účelem příjmu hlášení pojistných událostí, získávání relevantních informací a podkladů potřebných pro zahájení likvidačního procesu. Zpracování informací: Pečlivé zaznamenávání všech detailů týkajících se pojistných událostí do interního systému, ověřování správnosti a úplnosti poskytnutých informací. Podpora klientů: Poskytování podpory a poradenství klientům při hlášení pojistných událostí, vysvětlování postupů, odpovídání na dotazy a pomoc s vyplňováním formulářů. Koordinace procesů: Spolupráce s likvidátory pojistných událostí a dalšími interními týmy, zajištění hladkého průběhu řešení pojistných událostí, sledování stavu a postupu jednotlivých případů. Řešení stížností: Řešení stížností a námitek klientů, hledání efektivních řešení a zajištění spokojenosti klientů v souladu s interními postupy a standardy kvality. Administrativní úkony: Vedení a aktualizace záznamů o pojistných událostech, příprava pravidelných reportů a analýz, správa dokumentace a zajištění její archivace. Týmová spolupráce: Úzká spolupráce s ostatními členy týmu a dalšími odděleními pojišťovny, sdílení informací a zkušeností pro dosažení společných cílů a zlepšení služeb poskytovaných klientům.

Penam

Obchodní zástupce

září 2002 – září 2006 4 roky a 1 měsíc

Kontrola kvality a prodej pečiva: Pravidelné objíždění prodejen za účelem kontroly kvality pečiva, zajištění jeho správného vystavení a doplňování zásob. Aktivní podpora prodeje prostřednictvím prezentace produktů a poskytování odborného poradenství zákazníkům. Zákaznický servis: Poskytování vynikajícího zákaznického servisu, řešení dotazů a stížností zákazníků, udržování dlouhodobých vztahů se stávajícími klienty a navazování nových obchodních kontaktů. Práce s diářem a telefonická domluva schůzek: Efektivní správa pracovního diáře, plánování a organizace schůzek s klienty, telefonická komunikace a domluva obchodních schůzek, koordinace a řízení pracovního harmonogramu. Administrativní úkony: Vedení a aktualizace záznamů o prodejích, kontrola a zpracování objednávek, příprava pravidelných reportů a analýz výsledků prodeje. Rozvoj obchodních příležitostí: Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, účast na obchodních jednáních a prezentacích, spolupráce na tvorbě marketingových strategií a plánů pro zvýšení prodeje. Týmová spolupráce: Úzká spolupráce s ostatními členy obchodního týmu a dalšími odděleními společnosti, sdílení informací a zkušeností pro dosažení společných cílů.

Jazyky

ruštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Creator StudioPokročilý

Střih videaPokročilý

WordPress / CMSZačátečník

Úprava fotekZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Social Media Marketing

Naučila jsem se efektivně využívat sociální média pro marketingové účely.

leden 2020

Zájmy

Četba, historie, tanec,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45