P. I. , životopis 1333445
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Chodov + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Delegát cestovní kanceláře Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Prodejce zájezdů Recepční v cestovním ruchu Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Škola ekonomiky a cestovního ruchu, soukromá střední odborná škola s.r.o.
Cestovní ruch (Ekonomika a cestovní ruch)
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 2 měsíce
Le*******ice
Sales assistant
srpen 2024 – dosud 4 měsíce
Nabídka a pronájem skladů, administrativa, fakturace, příprava podkladů pro účetní oddělení. Telefonické hovory, řešení technického chodu skladů.
Ag*****let
Asistentka produkční
září 2020 – dosud 4 roky a 3 měsíce
Produkční práce na firemních eventech, městských slavnostech a festivalech. Vytvoření základní myšlenky nebo tématu akce. Výběr a rezervace místa konání. Zajištění potřebných povolení a licencí. Plánování dopravy a parkování pro účastníky. Organizace ubytování pro tým. Zajištění audiovizuální techniky (ozvučení, osvětlení, projekce). Technická podpora během akce. Sestavení harmonogramu akce. Koordinace s účinkujícími. Příprava materiálů (prezentace, brožury, dárky). Reklama na sociálních sítích a dalších mediálních kanálech. Spolupráce s médii a partnery. Instalace scénografie a dekorací. Organizace registrace účastníků. Zajištění plynulého nástupu na akci. Správa harmonogramu a zajištění plynulého průběhu programu. Řešení neočekávaných situací a krizový management. Komunikace s týmem a dodavateli.
OSVČ
UKLIDOVÁ FIRMA
listopad 2016 – dosud 8 let a 1 měsíc
Provádění pravidelného úklidu kancelářských prostor, domácností, komerčních prostor a veřejných budov.
Al***** ČR
Vedoucí dne - Teamleader
duben 2020 – červenec 2024 4 roky a 4 měsíce
Řízení provozu prodejny: Zajištění plynulého chodu prodejny, dodržování firemních standardů a efektivní organizace denních aktivit. Zákaznický servis: Poskytování vysoké úrovně zákaznického servisu, řešení stížností a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Správa zásob: Kontrola a optimalizace skladových zásob, zajištění dostupnosti zboží a správného vystavení produktů. Údržba a bezpečnost: Zajištění čistoty, pořádku a bezpečnosti v prodejně, dodržování předpisů o zdraví a bezpečnosti. Komunikace s centrálou: Pravidelná komunikace s vedením a předávání zpětné vazby od zákazníků a zaměstnanců.
OSVČ
Tanečník/tanečnice
září 2009 – prosinec 2021 12 let a 4 měsíce
Taneční vystoupení: Provádění profesionálních tanečních vystoupení s rekvizitami, ohňová show, angažmá Krčma u Pavouka
Pr*******ive
Manager marketingu
září 2019 – březen 2020 7 měsíců
Organizace a koordinace prohlídek: Plánování a organizace turistických prohlídek pro cizince v Praze, včetně koordinace termínů, tras a aktivit, zajištění hladkého průběhu všech tour. Komunikace s klienty: Telefonická a e-mailová komunikace s potenciálními a stávajícími klienty, poskytování informací o nabízených prohlídkách, odpovídání na dotazy a asistence při rezervaci. Marketing a propagace: Propagace tour prostřednictvím různých marketingových kanálů, včetně sociálních médií, webových stránek, tiskových materiálů a spolupráce s hotely a cestovními kancelářemi.
Če*****vna
Pracovník call centra
listopad 2007 – listopad 2009 2 roky a 1 měsíc
Přijímání hlášení pojistných událostí: Telefonická komunikace s klienty za účelem příjmu hlášení pojistných událostí, získávání relevantních informací a podkladů potřebných pro zahájení likvidačního procesu. Zpracování informací: Pečlivé zaznamenávání všech detailů týkajících se pojistných událostí do interního systému, ověřování správnosti a úplnosti poskytnutých informací. Podpora klientů: Poskytování podpory a poradenství klientům při hlášení pojistných událostí, vysvětlování postupů, odpovídání na dotazy a pomoc s vyplňováním formulářů. Koordinace procesů: Spolupráce s likvidátory pojistných událostí a dalšími interními týmy, zajištění hladkého průběhu řešení pojistných událostí, sledování stavu a postupu jednotlivých případů. Řešení stížností: Řešení stížností a námitek klientů, hledání efektivních řešení a zajištění spokojenosti klientů v souladu s interními postupy a standardy kvality. Administrativní úkony: Vedení a aktualizace záznamů o pojistných událostech, příprava pravidelných reportů a analýz, správa dokumentace a zajištění její archivace. Týmová spolupráce: Úzká spolupráce s ostatními členy týmu a dalšími odděleními pojišťovny, sdílení informací a zkušeností pro dosažení společných cílů a zlepšení služeb poskytovaných klientům.
Penam
Obchodní zástupce
září 2002 – září 2006 4 roky a 1 měsíc
Kontrola kvality a prodej pečiva: Pravidelné objíždění prodejen za účelem kontroly kvality pečiva, zajištění jeho správného vystavení a doplňování zásob. Aktivní podpora prodeje prostřednictvím prezentace produktů a poskytování odborného poradenství zákazníkům. Zákaznický servis: Poskytování vynikajícího zákaznického servisu, řešení dotazů a stížností zákazníků, udržování dlouhodobých vztahů se stávajícími klienty a navazování nových obchodních kontaktů. Práce s diářem a telefonická domluva schůzek: Efektivní správa pracovního diáře, plánování a organizace schůzek s klienty, telefonická komunikace a domluva obchodních schůzek, koordinace a řízení pracovního harmonogramu. Administrativní úkony: Vedení a aktualizace záznamů o prodejích, kontrola a zpracování objednávek, příprava pravidelných reportů a analýz výsledků prodeje. Rozvoj obchodních příležitostí: Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, účast na obchodních jednáních a prezentacích, spolupráce na tvorbě marketingových strategií a plánů pro zvýšení prodeje. Týmová spolupráce: Úzká spolupráce s ostatními členy obchodního týmu a dalšími odděleními společnosti, sdílení informací a zkušeností pro dosažení společných cílů.
Jazyky
ruštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Creator StudioPokročilý
Střih videaPokročilý
WordPress / CMSZačátečník
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Social Media Marketing
Naučila jsem se efektivně využívat sociální média pro marketingové účely.
leden 2020