
Adéla K. 25 let , životopis 992419
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Kontrolor v logistice a zásobování Obchodní zástupce Zobrazit vše (8)
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
OAHŠ Třebíč
Kadeřník
září 2015 – červen 2017Vyučení
Zš a Mš Staré Hobzí
bez zaměření
září 2006 – červen 2015Základní
Praxe 6 let a 10 měsíců
Ca*****.o.
Asistentka prodeje
březen 2021 – březen 2025 4 roky a 1 měsíc
Náplň práce: - Komunikace a péče o zákazníky. - Práce na pokladně. - Vytváření a úprava webu. - Vytváření objednávek na webu, přes telefonickou nebo emailovou domluvu se zákazníkem. - Práce s fakturami. - Vychystávání objednaných produktů, které předáváme spol. PPL, nebo objednávky přes slevomat - objednávku podáme na stránkách zásilkovny, poté zabalíme a osobně doneseme do zásilkovny. - Rozvážka zboží do ostatních prodejen - Péče o velkoobchodní odběratele a počítání VO cen Zodpovědnost: - Pokladnu (tržbu) > občas tržby svěřené ze tří prodejen, poté přepočítaní a vložení do banky na firemní účet - Zásilky - Webové stránky - Velkoobchodní ceny
Zá*********.o.
Kontrolor logistických procesů
srpen 2023 – leden 2024 6 měsíců
Náplň práce: - Kontrola expedovaných zásilek (práce se systémem a tabulkami) - Denní reporting - Administrativní podpora oddělení - Aktivní komunikace s ostatními odděleními - Zajištění dokladů k úhradě škod odesilatelům/klientům - Plnění dalších operativních úkolů - Fyzická kontrola a zpracování zásilek Odpovědnost za: - nakládaní s převzatými (svěřenými) cennostmi, ceninami, zásilkami, peněžitými prostředky a dalšími hodnotami určeným k obratu a oběhu
CK*******her
Call Centrum
únor 2021 – březen 2021 2 měsíce
Zákaznický servis.
In*******.o.
Energetický konzultant
srpen 2020 – leden 2021 6 měsíců
Práce s fakturami a smlouvami. Komunikace a péče o zákazníky. Práce v terénu i na kanceláři.
Sp*******imo
Asistentka prodeje
květen 2020 – červenec 2020 3 měsíce
Práce na pokladně. Komunikace se zákazníky. Doplňování zboží. Udržování pořádku na prodejně.
JG*******.o.
Asistentka prodeje
listopad 2019 – březen 2020 5 měsíců
Práce na pokladně. Komunikace se zákazníky. Doplňování zboží. Udržování pořádku na prodejně.
Hr*********.o.
Skladník / manipulant
únor 2019 – červenec 2019 6 měsíců
Vybalování zboží a doplňování zboží. Přichystávání zboží VPZ.
Am*******.o.
Práce v kuchyni
říjen 2017 – červen 2018 9 měsíců
Příprava objednaných jídel.
Mc*****.o.
Práce v kuchyni
červenec 2017 – září 2017 3 měsíce
Příprava objednaných jídel.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace