Není foto: M. J.
ID 1036565

M. J.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Černý Most + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

ISŠ Náhorní

Ekonomika a podnikání (Obchodně podnikatelská činnost)

září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 8 měsíců

Pa*********.o.

Asistentka prodeje/administrativy

červen 2023 – květen 2024 1 rok

Zadávání objednávek do systému POHODA, kontrola e-shopových objednávek, vyřizování telefonů na základní úrovni – přepojovaní na kolegy i přímá komunikace se zákazníky, vytváření objednávek dodavatelům zboží v rámci ČR, komunikace s dodavateli, vyřizování reklamací, zápůjček (vše v systému POHODA), občasné fakturace objednávek zákazníkům, kontrola objednávek ve skladu, balení balíků s objednávkami, odesílání přepravních příkazů dopravců

Mi*******ení

Junior účetní/administrativní práce

červen 2022 – květen 2023 1 rok

Administrativní práce spojené s prací účetního oddělení. Kontrola, evidence a účtování přijatých faktur, pokladny, cestovních příkazů, vyúčtování zaměstnanců - Pohoda/SAP - německé účetnictví, kontrola zakázek dle interních předpisů. Administrativní práce dle potřeby (např. pozastávky )

Sc*****del

Senior fakturantka

leden 2022 – duben 2022 4 měsíce

vystavování daňových dokladů, ODD, komunikace se zákazníky, zpětná kontrola, práce se systémem CRM, Odoo, Google disk.

PX*****vis

Asistentka vedoucího servisu

duben 2018 – prosinec 2021 3 roky a 9 měsíců

Komunikace se zákazníky, fakturace, zapisování zakázek, vedení pokladny, administrativní řešení pojistných událostí, příprava účetních dokladů, přenesení daňové povinnosti, pomoc s kontrolním hlášením, vystavování zápočtů, ODD, urgence plateb, aj, zkušenosti s programy Pohoda, DMS, Caris

DP*******rma

Asistentka jednatele

únor 2016 – duben 2018 2 roky a 3 měsíce

poskytování administrativního zázemí jednatelů, vedení kanceláře, zpracování korespondence, vedení pokladny a příprava podkladů pro účetní v účetním programu Pohoda, komunikace se zákazníky a dodavateli ,rozesílání upomínek, každodenní práce s internetem, vedení malého skladového hospodářství,

Ol*******ček

Referentka reklamační oddělení ve skladu

září 2014 – leden 2016 1 rok a 5 měsíců

Vyřizování zákaznických a interních reklamaci a pořizování dobropisů, evidence párování dokladů, komunikace se zákazníky, obchodními zástupci a přepravní firmou, zpracování výdejek pro reklamace, zpracování příjemek zboží od dodavatelů (vratky zboží),práce v systému Helios

Če*******.p.

doručovatelka listovní - brigádně a HPP

prosinec 2012 – červenec 2014 1 rok a 8 měsíců

příprava poštovních zásilek a jejich doručování na kole do firem a domácností, uložení nedoručených zásilek na ukládacích poštách, příprava, třídění a doručování propagačního materiálu, výplata poštovních poukázek a důchodů, vyúčtování po návratu na pracoviště

Ro*******ená

matka

červen 2007 – červenec 2013 6 let a 2 měsíce

2 synové

ÚA*********tům

Samostatný odborný referent - dispečer

duben 2002 – červen 2007 5 let a 3 měsíce

dispečer call centra, poskytování asistenčních služeb klientům, komunikace s klienty, vedení agendy případu, komunikace s partnery v zahraničí.

eN*******ace

Asistentka jednatele

srpen 2001 – duben 2002 9 měsíců

běžný chod kanceláře, kontakt s klienty a partnery, příprava pro fakturaci, hlídání plateb

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Zájmy

četba, pěstování květeny , filmová tvorba v žánru science fiction, krimi, fantasy, pohádky, osobní rozvoj, zájem o auta

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45