Anežka V. 39 let , životopis 1382707
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Česká Skalice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Office manager
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá střední škola podnikatelská, Náchod
Cestovní ruch (Management cestovního ruchu a hotelnictví)
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 3 měsíce
AG*******ice
Asistentka pro Key Account manažera
únor 2024 – dosud 10 měsíců
samostatné řešení svěřených úkolů zadaných od KAM nebo Obchodního ředitele, komunikace s odděleními uvnitř společnosti (logistika, marketing, obchodní oddělení), operativní komunikace se zákazníky (OBI, Kaufland, Hornbach,..), vyplňování zalistovacích tabulek a dat v systémech zákazníků, komunikace s nákupčími
AG*****ice
Hospodářka a asistentka ředitele divize Agroslužby
březen 2018 – říjen 2021 3 roky a 8 měsíců
organizace schůzek a pracovních cest nadřízeného, zpracování faktur, podkladů pro inventury, zpracování prvotních podkladů pro mzdy, kontrola výrobních dokumentů, převody hnojiv v systému Ekonom, komunikace s dopravci
Re*********ice
Manažerka restaurace a penzionu
červenec 2017 – březen 2018 9 měsíců
vedení týmu zaměstnanců, objednávání, přijímání zboží a následná inventura skladu, práce s účetním systémem Pohoda a restauračním systémem Agnis
PO*********aha
Office manažerka & správce vozového parku
srpen 2013 – duben 2017 3 roky a 9 měsíců
asistence vedení společnosti, zodpovědnost za chod kanceláře, zajišťování agendy pro firemní akce, zajištění letenek, hotelů, asistence při přípravě konferencí a seminářů, podpora Sales manažera (práce s CRM systémem, monitorování reprezentantů, kontrola jejich vyúčtování), komunikace s účetní firmou - příprava podkladů pro fakturaci, asistence HR při nástupu nového zaměstnance, správa firemních aut
Eu*******aha
Asistenční koordinátorka
listopad 2012 – červenec 2013 9 měsíců
přijímání příchozích hovorů od klientů v nouzové situaci v ČR i v zahraničí, organizace a koordinace klientů do zdravotnických zařízení, zajištění transportu pro klienty
Th*****sko
Recepční/Rezervační Agent
červen 2011 – červenec 2012 1 rok a 2 měsíce
check-in a check-out hostů, emailová korespondence a zadávání dat do rezervačního systému Fidelio, kontrola hotelové pokladny, každodenní aktualizování internetových stránek – ceny pokojů, speciální nabídky, odpovědnost za audit vyúčtování a denní uzávěrky
Ze*******tar
Administrativní pracovnice / Recepční
květen 2010 – březen 2011 11 měsíců
vkládání dat do počítače, evidence a vyřizování korespondence, obsluha telefonní ústředny, zajištění spotřebního materiálu a občerstvení
Ce*********sko
Barmanka / Servírka / Pokladní
září 2008 – květen 2010 1 rok a 9 měsíců
přijímání objednávek, servírování a vydávání nápojů a jídel, odpovědnost za pokladnu
Eq*******sko
Senior Sales Asssitant
srpen 2008 – srpen 2009 1 rok a 1 měsíc
zodpovědnost za výsledky, chod a vzhled prodejny, objednávání zboží
Ex*******hod
Vedoucí / manažer prodejny
leden 2006 – květen 2008 2 roky a 5 měsíců
zajišťování plynulého chodu prodejny s mobilními telefony, denní komunikace s vedením společnosti, zodpovědnost za mzdovou oblast, nábor nových zaměstnanců, vyřizování reklamací
Ok*********ové
Soudní zapisovatelka
září 2004 – prosinec 2005 1 rok a 4 měsíce
vyřizování administrativní agendy, opisování textů z rukopisů
Jazyky
polštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
General English as a Foreign Language
SQA Certifikát na Stevenson College Edinburgh, Skotsko
leden 2010