Foto: Anežka V.
ID 1382707

Anežka V. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Česká Skalice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Soukromá střední škola podnikatelská, Náchod

Cestovní ruch (Management cestovního ruchu a hotelnictví)

září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 3 měsíce

AG*******ice

Asistentka pro Key Account manažera

únor 2024 – dosud 10 měsíců

samostatné řešení svěřených úkolů zadaných od KAM nebo Obchodního ředitele, komunikace s odděleními uvnitř společnosti (logistika, marketing, obchodní oddělení), operativní komunikace se zákazníky (OBI, Kaufland, Hornbach,..), vyplňování zalistovacích tabulek a dat v systémech zákazníků, komunikace s nákupčími

AG*****ice

Hospodářka a asistentka ředitele divize Agroslužby

březen 2018 – říjen 2021 3 roky a 8 měsíců

organizace schůzek a pracovních cest nadřízeného, zpracování faktur, podkladů pro inventury, zpracování prvotních podkladů pro mzdy, kontrola výrobních dokumentů, převody hnojiv v systému Ekonom, komunikace s dopravci

Re*********ice

Manažerka restaurace a penzionu

červenec 2017 – březen 2018 9 měsíců

vedení týmu zaměstnanců, objednávání, přijímání zboží a následná inventura skladu, práce s účetním systémem Pohoda a restauračním systémem Agnis

PO*********aha

Office manažerka & správce vozového parku

srpen 2013 – duben 2017 3 roky a 9 měsíců

asistence vedení společnosti, zodpovědnost za chod kanceláře, zajišťování agendy pro firemní akce, zajištění letenek, hotelů, asistence při přípravě konferencí a seminářů, podpora Sales manažera (práce s CRM systémem, monitorování reprezentantů, kontrola jejich vyúčtování), komunikace s účetní firmou - příprava podkladů pro fakturaci, asistence HR při nástupu nového zaměstnance, správa firemních aut

Eu*******aha

Asistenční koordinátorka

listopad 2012 – červenec 2013 9 měsíců

přijímání příchozích hovorů od klientů v nouzové situaci v ČR i v zahraničí, organizace a koordinace klientů do zdravotnických zařízení, zajištění transportu pro klienty

Th*****sko

Recepční/Rezervační Agent

červen 2011 – červenec 2012 1 rok a 2 měsíce

check-in a check-out hostů, emailová korespondence a zadávání dat do rezervačního systému Fidelio, kontrola hotelové pokladny, každodenní aktualizování internetových stránek – ceny pokojů, speciální nabídky, odpovědnost za audit vyúčtování a denní uzávěrky

Ze*******tar

Administrativní pracovnice / Recepční

květen 2010 – březen 2011 11 měsíců

vkládání dat do počítače, evidence a vyřizování korespondence, obsluha telefonní ústředny, zajištění spotřebního materiálu a občerstvení

Ce*********sko

Barmanka / Servírka / Pokladní

září 2008 – květen 2010 1 rok a 9 měsíců

přijímání objednávek, servírování a vydávání nápojů a jídel, odpovědnost za pokladnu

Eq*******sko

Senior Sales Asssitant

srpen 2008 – srpen 2009 1 rok a 1 měsíc

zodpovědnost za výsledky, chod a vzhled prodejny, objednávání zboží

Ex*******hod

Vedoucí / manažer prodejny

leden 2006 – květen 2008 2 roky a 5 měsíců

zajišťování plynulého chodu prodejny s mobilními telefony, denní komunikace s vedením společnosti, zodpovědnost za mzdovou oblast, nábor nových zaměstnanců, vyřizování reklamací

Ok*********ové

Soudní zapisovatelka

září 2004 – prosinec 2005 1 rok a 4 měsíce

vyřizování administrativní agendy, opisování textů z rukopisů

Jazyky

polštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

General English as a Foreign Language

SQA Certifikát na Stevenson College Edinburgh, Skotsko

leden 2010

Zájmy

Cestování, kultura, cyklistika, pilates

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45