Foto: Blanka D.
ID 1323037

Blanka D. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Choceň

Ekonomika

září 2003 – květen 2007SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 9 měsíců

Co*******.s.

Asistentka personálního oddělení

červen 2020 – dosud 4 roky a 2 měsíce

· Agenda příchozích životopisů uchazečů, sjednávání osobních pohovorů · Správa databáze zaměstnanců · Příprava nových pracovních smluv a jejich následné změny · Koordinace zdravotních prohlídek a zákonných školení · Správa agendy firemních bytů · Správa agendy vzdělávacích akcí · Organizace kulturních a společenských akcí pro zaměstnance · Organizace firemních akcí v rámci oslav 30. výročí založení společnosti · Účast na poradách vedení (organizace schůzek, zpracování zápisu v myTEAM)

Co*******.s.

Sales support

říjen 2016 – červen 2020 3 roky a 9 měsíců

• tvorba objednávek a faktur v systému QI • e-mailová komunikace se zákazníky (ČR, převážně zahraničí) • spolupráce s výrobou/expedicí • komunikace s přepravci • zpracování podkladů pro celní správu • intrastat odeslaných zásilek • kontrola faktur po splatnosti - urgence zákazníků • zpracování provizních faktur • report - roční vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Co*******.s.

Koordinátor projektů

duben 2010 – září 2016 6 let a 6 měsíců

Úzká spolupráce se zaměstnanci napříč společnosti. Vedení větších skupin lidí v rámci realizace projektů. Realizace dotačních projektů (OPPI/OPPIK): • Potenciál • Inovace • Školicí střediska • ICT v podnicích • Eko-energie • Marketing Činnosti na projektech: • Registrační/Plná žádost • Výběrová řízení • Monitoring • Žádost o platbu • Ukončení projektu • Komunikace s MPO a CI Realizace vzdělávacích projektů (OPVK): Škola molekulárních biotechnologií a Inovace PhD studia • úzká spolupráce se studenty z vysokých škol, vedení agendy, organizace kurzů a stáží, správa webových stránek • realizace projektu ve spolupráci s VŠ

Co*******.s.

Asistentka ředitele

listopad 2007 – březen 2010 2 roky a 5 měsíců

• vedení menšího kolektivu • zajištění chodu recepce (např. evidence balíků, přijímání návštěv, inventury, evidence majetku do systému, správa služebních aut) • běžný chod sekretariátu (správa kalendářů v Outlooku, jednání, organizace schůzek, účast na poradách vedení, zápisy z jednání, atd.) • poptávky/objednávky (různého charakteru) • evidence faktur • organizace firemních akcí • zajišťování lékařských prohlídek a školení pro zaměstnance • správa skladu reklamních předmětů, kancelářských potřeb a OOPP • realizace výběrových řízení k dotačním programům

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45